آیت الله علوی گرگانی با بیان این که فکری اساسی برای مشکل ربا در بانک‌ها اتخاذ شود،گفت:مسئولان اقتصادی به منویات متعدد مراجع تقلید در این زمینه جامه‌عمل بپوشانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  آیت‌الله  علوی‌گرگانی،مرجع تقلید شیعیان  ظهر امروز در دیدار با مسئول این مؤسسه اعتباری که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم فکری اساسی برای مشکل ربا در بانک‌ها اتخاذ شود.

وی با تأکید بر تذکرات بی‌شمار مراجع تقلید در مبحث ربا و دیرکرد در بانک‌ها افزود: باید مسئولان اقتصادی و بانکی کشور اقدامی مؤثر در زمینه حل این معضل داشته باشند و به منویات متعدد مراجع تقلید در زمینه ربا و دیرکرد جامه عمل بپوشانند.

آیت الله علوی گرگانی با تأکید بر مشکل رکود بازار و شرایط سخت معیشتی گفت: شایسته است در چنین وضعیتی مانند مواقع ضروری تخفیف و تسهیلاتی تعلق بگیرد.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: شرایط کنونی جامعه از نظر اقتصادی و معیشتی شرایط سخت و دشوار است که ضرورت دارد در تمام بخش‌ها تمهیداتی اندیشیده شود تا فشارهای اقتصادی بیشتری به مردم وارد نشود.

وی با اشاره به دامنه گسترده مسئله رکود اقتصادی خاطرنشان کرد: از جمله بخش‌های مهمی که رکود اقتصادی بر آن سایه افکنده کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی هستند که شایسته است در این دوران سخت تسهیلات و کمک‌هایی برای سر پا نگه‌داشتن آن‌ها از سوی تمام دستگاه‌ها و بخش‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/ش

مسئولان اقتصادی به منویات مراجع تقلید برای حل مشکل ربا اهتمام ویژه داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار