نیروی انتظامی پیشرو در در مقابله با ناهنجاری‌ها

نیروی انتظامی نهادی پیشرو در مقابله با ناهنجاری‌های جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی این شهرستان گفت: نیروی انتظامی نهادی پیشرو در مقابله با ناهنجاری‌های جامعه است.
وی بالاترین نعمت‌ها را نعمت امنیت عنوان کرد و افزود: یکی از کار‌های مهمی که نیروی انتظامی انجام می‌دهد ایجاد امنیت است و اگر این امنیت وجود نداشت هیچ کس نمی‌توانست به کار‌های روزمره خود بپردازد و یک ملت را نگرانی و اضطراب فرا می‌گرفت.

حجت الاسلام محمدی لائینی نیروی انتظامی را نهادی پیشرو در مقابله با ناهنجاری‌های جامعه دانست و گفت: وقتی مردم حضور سبز شما را در گوشه و کنار شهر و محلات مشاهده می‌نمایند، احساس امنیت می‌کنند.

امام جمعه شهرستان نکا با بیان اینکه کار نیروی انتظامی فوق العاده سنگین است، خطاب به نیرو‌های انتظامی افزود:البته شما خود را باید سرباز امام زمان (عج) بدانید چرا که امروز در خط مقدم جبهه مقابله با دشمن نظام اسلامی قرار دارید و نماد مقابله با هرگونه ناهنجاری هستنید.

وی گفت: وقتی مردم بدون دغدغه و استرس و با امنیت کامل به فعالیتشان ادامه دهند برای همه ما بسیار لذت بخش خواهد بود، ما باید با همکاری و برادری این روند مثبت را درشهرستان ادامه دهیم.

انتهای پیام/آ

نیروی انتظامی پیشرو در در مقابله با ناهنجاری‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار