فعالیت سه موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در همدان

درمراسمی از مدیران ونگهبانان موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی پلیس پیشگیری ، روسای کلانتریها و پلیس های افتخاری برگزیده استان قدردانی شد.

فعالیت سه موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردارکامرانی صالح ،فرمانده انتظامی استان در این مراسم با اشاره به نقش نگهبانان موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی پلیس پیشگیری در ایجاد امنیت پایدار جامعه گفت : تاکنون بیش از 5 هزار نگهبان محله در سراسر استان ساماندهی شده اند.

وی مشارکت و همکاری مردم با نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت را بسیار موثردانست و افزود : یکی از شیوه های همکاری مردم با ماموران انتظامی آموزش دادن آنها برای رعایت مسائل حفاظتی در استفاده از خودرو ، عابر بانک و دیگر وسایل مرتبط با زندگیشان است.

سردارکامرانی صالح تاکید کرد : باید مردم در نحوه استفاده صحیح از ابزار و وسایل جدید ومحیط مجازی آموزش های لازم را فرا بگیرند.

رییس پلیس پیشگیری فرمانده انتظامی استان هم با اشاره به ضرورت ساماندهی فعالیت نگهبانان محله وشبگردها بصورت موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی پلیس پیشگیری گفت : درحال حاضر سه موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در سطح استان فعال است.

سرهنگ آزادی همچنین عملکرد پلیس افتخاری را در تقویت امنیت وآرامش جامعه موثر دانست و افزود : از هزار و 500 پلیس افتخاری در سطح استان هزار و 105 پلیس افتخاری فعالند.

انتهای پیام/ش.و

سه موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در همدان فعال هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.