سرپرستان معاونت آموزشی، دانشکده پیراپزشکی و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری منصوب شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در احکام جداگانه‌ای از سوی ارسلان خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، سرپرستان معاونت آموزشی، دانشکده پیراپزشکی و واحد آمار و فناوری اطلاعات این دانشگاه منصوب شدند.

بر این اساس، برزو خالدی فر فوق تخصص جراحی کودکان و عضو هیئت علمی به عنوان سرپرست معاونت آموزشی، علی حسن پور عضو هیئت علمی به عنوان سرپرست دانشکده پیراپزشکی، و عنایت الله سمیع به عنوان سرپرست واحد آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه معرفی گردید.

همچنین از خدمات فریده دارابی سرپرست سابق معاونت آموزشی، علی کریمی رئیس سابق دانشکده پیراپزشکی و شهرام طهماسبیان سرپرست سابق واحد آمار و فناوری اطلاعات قدردانی به عمل آمد.

دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۶۵ تأسیس شد و هم اکنون دارای ۶ دانشکده پزشکی، پیراپزشکی، بهداشت، فناوری‌های نوین، پرستاری و مامایی در شهرکرد و پرستاری در بروجن است.

انتهای پیام/ش

سه انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار