فرماندار نطنز خبر داد :

برپایی 4 موکب حسینی از شهرستان نطنز در ایام اربعین در کربلا

فرماندار شهرستان نطنز گفت: در ایام اربعین حسینی 4 موکب از شهرهای نطنز و بادرود و همچنین روستاهای ده آباد و اریسمان در کربلای معلا حضور یافته و به ارائه خدمات به زائرین حسینی خواهند پرداخت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یوسف حسنی عصر امروز در جلسه ستاد اربعین شهرستان نطنز، اظهار کرد: اربعین حسینی سرمایه بسیار ارزشمندی است که امروز در دنیای اسلام به یک فرهنگ و گفتمان تبدیل‌شده و سالیانه شاهد حضور میلیونی زائران با پای پیاده به سمت حرم امام حسین(ع) هستیم در حالی که این حرکت و اردوی عظیم و میلیونی هرسال باشکوه‌تر انجام می‌شود.

وی افزود: طبق دستورالعمل صادره از سوی استانداری و همچنین مقامات کشوری ستاد اربعین در شهرستان تشکیل‌شده تا برای پشتیبانی از موکب‌های اعزامی از شهرستان نطنز حمایت‌های مادی و معنوی را انجام دهند.

فرماندار شهرستان نطنز گفت: همه ما اذعان داریم که موکب‌های تشکیل‌شده در سطح شهرستان نطنز خودجوش و مردمی بوده و همه فعالیت‌ها توسط مردم و قشر مذهبی ارادتمند آقا امام حسین(ع) انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته 4 موکب از شهرستان نطنز در کربلای معلا پایگاه زدند و آنجا به ارائه خدمات به زائران و مجاوران اربعین حسینی پرداختند، امسال نیز 4 موکب حسینیه مرکز شهر نطنز، حسینیه مرکز شهر بادرود، موکب ده آباد و موکب اریسمان در کربلا حضور خواهند داشت و برای شهرستان نطنز موجب مباهات و افتخار است.

حسنی خاطرنشان کرد: ستاد اربعین به دلیل اینکه یک پروژه بزرگ محسوب می‌شود، نیازمند کمک ادارات مختلف است و در این راستا 6 کمیته جهت پشتیبانی موکب‌های شهرستان تشکیل شد و این 6 کمیته موظف شدند همکاری و مشارکت خوبی در حد توان خود برای بهتر اجرایی کردن این حرکت عظیم داشته باشند.

وی در پایان به معرفی 6 کمیته ستاد اربعین شهرستان نطنز پرداخت و خاطر نشان کرد: کمیته امنیتی و انتظامی با محوریت فرماندهی انتظامی، کمیته اعزام زائرین با محوریت فرماندهی سپاه، کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته بهداشت، درمان وامداد با محوریت جمعیت هلال‌احمر، کمیته جلب مشارکت‌های مردمی با محوریت کمیته امداد و کمیته هماهنگی و نظارت بر حسن انجام کار با محوریت فرمانداری برای ستاد اربعین در شهرستان نطنز تشکیل شد.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار