افتتاح مرکز هشدار الکترونیک پلیس در آذربایجان غربی

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمرکز هشدار الکترونیک پلیس در آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مرکز هشدار الکترونیک پلیس (مها) در آذربایجان غربی ظهر امروز با حضور علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، سردار اصلانی فرمانده انتظامی استان، سردار سلطانی مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات بنیان ناجا و جمعی از مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی استان افتتاح و آغاز به کار کرد.


مجهز شدن پلیس به فناوری‌های نوین، ارتقای امنیت و آرامش مردم را به دنبال دارد


علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم افتتاح مرکز هشدار الکترونیک پلیس در آذربایجان غربی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: مجهز شدن پلیس به فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های روز مایه خرسندی است و بی تردید این اقدامات، تاثیر مثبتی در ارتقای امنیت و آرامش مردم به دنبال خواهد داشت.

رادفر اضافه کرد: با بهره گیری از فناوری‌های نوین، در کمترین زمان و کمترین نیرو و هزینه، می‌توان به مردم خدمت رسانی نمود و در همین راستا ایجاد مرکز هشدار الکترونیک باعث خواهد شد، ضمن اطلاع رسانی دقیق و به موقع اعمال مجرمانه به پلیس، اقدام موثر در جهت مقابله با جرائم بویژه سرقت صورت گیرد.

پنجمین مرکز هشدار کشور در ارومیه راه اندازی شد


سردار سلطانی مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات بنیان ناجا نیز در این مراسم گفت: بعد از تهران، سیستان و بلوچستان و گیلان، استان آذربایجان غربی چهارمین استان کشور است که صاحب مرکز هشدار الکترونیک می‌شود.

سردار سلطانی، ایجاد مراکز الکترونیک را از روش‌های موثر برای کشف و کاهش سرقت عنوان و اضافه کرد: سرعت عمل بیشتر در اطلاع رسانی اعمال مجرمانه به پلیس، منجر به واکنش سریع‌تر و دقیق‌تر عوامل انتظامی خواهد شد.

سردار سلطانی با بیان اینکه نگارش و تولید نرم افزار متناسب با فرهنگ بومی و ملی از اهداف جدی گروه فناوری اطلاعات ناجاست، تصریح کرد: قوی‌ترین تیم نرم افزاری کشور با ۲۰۰ برنامه نویس با این گروه همکاری می‌کنند.

وی راه اندازی مرکز هشدار الکترونیک را در راستای اهداف دولت الکترونیک دانست و افزود: کاهش مراجعه مردمی و افزایش اعتماد عمومی از ثمره‌های مرکز هشدار الکترونیک است.

در ادامه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با حضور در مرکز هشدار الکترونیک از بخش‌های مختلف آن بازدید و با روند کاری این مرکز آشنا شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.