حرکت در مسیر "شهدا" مهمترین تکلیف احاد جامعه

حرکت در مسیر شهدا و ادامه راه آنان مهمترین تکلیف احاد جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم فرمانده انتظامی آمل در دیدار با خانواده معظم شهید مهدی زیاری که به مناسبت هفته ناجا و دلجویی از خانوده‌های معظم شهدا انجام شد، گفت: شهدا به همه ما آموختند که وقتی هدف تقرب به درگاه الهی باشد می‌توان هم روزه گرفت و هم با زبان روزه جهاد کرد.


وی افزود: حرکت در مسیر شهدا و ادامه راه آنان در جامعه مهمترین تکلیف و یک آرمان حقیقی برای ملت ایران است.


فرمانده انتظامی آمل حفظ اقتدار و امنیت جامعه ایمانی را از راه‌های عمل به وصیت شهدا دانست و گفت: شهدا با ایثار و فداکاری‌های مثال زدنی خود در راه اعتلای امنیت کشور کوشیدند و دراین راه با نثار خون خود جام شهادت را سر کشیدند تا پرچم امنیت در کشور پر افتخار ایران اسلامی همیشه در اهتزاز بماند.


سرهنگ گنجیان مقدم افزود: شهدا از جایگاه و منزلت بالایی در نزد ملت ایران برخودار هستند و نیروی انتظامی پاسدار خون شهداء است وتلاش می‌کند با خدمت صادقانه خود در راه ایجاد امنیت، بتواند گوشه‌ای از جانفشانی فرزندان این آب وخاک را پاسخگو باشد.


وی افزود: شهدا مایه افتخار، عزت و قوت قلب کارکنان پلیس هستند و مهمترین پیام خون شهداء تداوم راه اسلام، حمایت از ولایت فقیه و حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


فرمانده انتظامی آمل دیدار با خانواده شهدا را یک توفیق الهی دانست و گفت: این دیدار‌ها ضمن افزایش روحیه، باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.


انتهای پیام/ع


مهمترین تکلیف احاد جامعه، حرکت در مسیر شهدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.