جاده هراز فردا باز است

لغو محدودیت تردد جاده هراز در روزهای شنبه و چهارشنبه

محدودیت تردد خودروهای سواری در جاده هراز که در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته برای انجام عملیات راهسازی و راهداری اعمال می شود برداشته شد.

 محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،گفت: به منظور اجرای عملیات اصلاح شیب شیروانی راه در محدوده پیچ ابتهاج، کیلومتر ۸۵ تا ۸۶ این محور از سه شنبه ۱۱ مهر تا ۸ آذر ۹۶ بسته است.

 وی افزود: محور هراز روز‌های شنبه که  از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و  چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ هر هفته به علت انجام عملیات راهسازی و راهداری بسته بود ، باز است.

هاشمی گفت:به دلیل محدودیت و ممنوعیت تردد ۶ ساعت در روز توسط پلیس راه کشور، امکان تکمیل عملیات لق گیری وجود نداشت ، ترجیح داده شد عملیات مذکور در روز‌های شنبه و چهارشنبه لغو شود.

وی افزود : جاده هراز در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۷ تا ۱۸ هر هفته انجام عملیات در صورت فراهم بودن شرایط جوی محور هراز از ابتدای پیچ ابتهاج بسته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه در محور هراز تردد همه تریلر‌ها در این محور ممنوع است، گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز جمعه ۲۱ مهرماه از این محور ممنوع است.

هاشمی افزود: هم اکنون ترافیک در محور‌های هراز ، چالوس ،سوادکوه ،کیاسر و محدوده درون شهری بصورت عادی و روان در جریان است. 

انتهای پیام/آ

جاده هراز روز ۲۲ مهرماه باز است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.