معاون وظیفه عمومی ناجا;

ارائه خدمات به مشمولان وظیفه

معاون وظیفه عمومی ناجا گفت : سالانه 18 میلیون خدمات به مشمولان وظیفه ارائه می‌شود و این خدمات تا زمانی که سربازان بین سازمان‌ها تقسیم نشدند انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار بهرام نوروزی معاون وظیفه عمومی ناجا در جلسه شورای اداری نیروی انتظامی استان سمنان گفت : پالایش نیروهای مشمول وظیفه یکی از رسالت‌های مهم سازمان وظیفه عمومی ناجا است.

 

وی بابیان اینکه تمامی افراد مشمول پیش از تقسیم‌بندی و توزیع نیروها به سایر سازمان‌ها در این سازمان سامان‌دهی می‌شوند اذعان کرد: سالانه 18 میلیون خدمات به مشمولان وظیفه ارائه می‌شود و این خدمات تا زمانی که سربازان بین سازمان‌ها تقسیم نشدند انجام می‌شود.

 

معاون وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: تکریم ارباب‌رجوع از اولویت‌های اجرایی معاونت وظیفه عمومی در سطح کشور است و این تکریم تا آخر عمر در یاد و خاطر مردم می‌ماند.

 

سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این جلسه گفت : تعامل و همراهی و مشارکت مردم با پلیس در برقراری امنیت بهترین دستاورد نیروی انتظامی استان سمنان در این هفته بود.

 

وی با تأکید بر لزوم مشارکت مردم در تأمین امنیت اجتماعی تصریح کرد: سامانه فوریت‌های امنیتی 110 بهترین پل ارتباطی مردم با پلیس است که زمینه ایجاد مشارکت آحاد مردم را برای برقراری قانون و امنیت در جامعه فراهم می‌کند.

 

قاسمی یادآور شد: انضباط، کار و اخلاق از ویژگی‌های یک نیروی کارآمد در نیروی انتظامی است.

 

ارتقاء امنیت اجتماعی نخستین اولویت پلیس در استان سمنان

 

وی ارتقاء امنیت اجتماعی را نخستین اولویت پلیس در استان سمنان عنوان کرد و افزود: اجازه نمی‌دهیم تا کسی امنیت مردم را در جامعه و کف خیابان‌ها به مخاطره بیاندازد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به ثبت 4 هزار و 489 مورد تماس با سامانه 197 «دفتر نظارت همگانی با شعار شما پلیس ما باشید» گفت: این مهم نشان از این است که مردم برای تأمین امنیت پایدار مشارکت می‌کنند و همکاری و تعامل مناسبی بین مردم و پلیس وجود دارد.


انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار