دیدار شهید زنده؛

فرمانده سپاه خرم آباد از جانباز صددرصد نیروی انتظامی و خانواده اش تقدیر کرد

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با سید نورخدا موسوی، جانباز صد درصد نیروی انتظامی و شهید زنده لرستانی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد به همراه جمعی از کارکنان سپاه، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی از جانبازصد درصد نیروی انتظامی و شهید زنده لرستانی، سید نورخدا موسوی و خانواده اش تقدیر کرد.

وی با اشاره به نقش مجازی اسطوره‌هایی همچون رستم و سهراب در بزرگ نشان دادن کشور ایران اظهار داشت: امروز شهدا و جانبازانی همچون سید نورخدا را داریم که عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به شکلی واقعی و حقیقی به نمایش جهان گذاشته اند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد تصریح کرد: شجاعت، مقاومت و ایثارگری جانباز صد درصد، سید نورخدا موسوی، به عنوان یک چهره ملی در کل کشور زبانزد است.

سرهنگ بازگیر ضمن قدردانی و تشکر از صبر و خستگی ناپذیری همسر جانباز صددرصد لرستانی، در مراقبت‌های شبانه روز از او گفت: قطعاَ و یقیناَ وجود شما در راهی که سید انتخاب کرده تأثیرگزار بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد ضمن قدردانی مجدد از همسر شهید زنده، خاطرنشان کرد: امروز نه صِرف یک دیدار، بلکه به منظور تجدید بیعت با سید عزیز و گرفتن توان و انرژی مضاعف در مسیر خدمتگزاری، آمده ایم.

سرهنگ بازگیر با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ پیرامون تروریست خواندن سپاه گفت: همانطوری که فرمانده کل سپاه تأکید کردند، درصورت اعلام این حرف، ما هم آمریکا را همسنگ داعش حساب می‌کنیم.

وی در این خصوص ادامه داد: از شهید زنده می‌خواهیم که ما را برای مقابله با استکبار و ظلم در هر نقطه از جهان، دعا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: شهید زنده، سید نورخدا موسوی آیتی از خداوند بر روی زمین است که روزانه صد‌ها نفر از مردم شهر و کشورما با دیدن این نشانه، خدایی می‌شوند.

وی با اشاره به زنده بودن، حاضر و ناظر بودن تمامی شهدا بیان کرد: فرق عمده شهید زنده سید نورخدا با دیگر شهدا در این است که وقتی بر بالینش قرار می‌گیری و حرف میزنی، سید با باز و بسته شدن چشم هایش با تو حرف می‌زند و همان لحظه جواب می‌دهد.

انتهای پیام/م

فرمانده سپاه خرم آباد ازجانبازصددرصد نیروی انتظامی وخانواده اش تقدیرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.