سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان

سپاهان در شهر خودش بازی می‌کرد و تجربه داشت

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: سپاهان در شهر خودش بازی می‌کرد و تجربه داشت و این تیم نباید انتهای جدول باشد، با تیمی بازی کردیم که انتهای جدول حق آن‌ها نبود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اکبر میثاقیان  در مصاحبه بعد از بازی با سپاهان گفت: بازی برای هر دو تیم مهم بود، سپاهان در شهر خودش بازی می‌کرد و تجربه داشت؛ این تیم نباید این جای جدول باشد، با تیمی بازی کردیم که انتهای جدول حق آن‌ها نبود.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان افزود: گل اول را روی اشتباه دریافت کردیم و گل دوم را روی غفلت، زمانی که رفتیم گل بزنیم گل دوم را دریافت کردیم؛ امروز جو سختی بود شرایط برای داوری و مربیان هم سخت بود، هر دو تیم می‌خواستند ببرند اگر ما می‌بردیم یا مساوی می‌کردیم واقعاً شاهکار بود اما در این جو نمی‌توانستیم کار کنیم. 

میثاقیان در ادامه خاطرنشان کرد: اگر سپاهان این بازی را می‌باخت و یا مساوی می‌کرد شرایط برایش سخت می‌شد، ما تیم جوانی داریم و فکر می‌کنم شرایط برای ما بهتر خواهد شد البته سختی کار و چالش‌هایی وجود دارد که کار من هم همین است؛ چندین سال خدا کمک کرده با این شرایط کار کرده و موفق شده‌ام، ما می‌جنگیم که بالا بیاییم.

سرمربی سیاه‌جامگان با اشاره به اینکه بازیکنانش بازی خوبی را ارائه کردند، یادآور شد: با این شرایط سپاهان، خوب بازی کردیم اما با غفلت گل خوردیم، من به سپاهان تبریک می‌گویم این تیم همیشه جزو بهترین‌های ایران بوده است و شرایط هر دو تیم هم در جدول مساوی بود.

وی در پاسخ به این سؤال که زمانی که شما گل اول را دریافت کردید این همت در بازیکنان سیاه‌جامگان وجود نداشت که گلی را به ثمر برسانند، عنوان کرد: با تیم سپاهانی بازی کردیم که شرایطش از ما بحرانی‌تر بود ما تیم جوانی داریم و دو بازیکن‌مان برای اولین بار است که در لیگ بازی می‌کردند؛ چالش داریم اما فوتبال همین است از این چالش‌ها و دردسرها زیاد دیده‌ام.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار تیمهای فوتبال سپاهان مقابل سیاه جامگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.