تغییر ویترین اجتماعی جامعه با تعامل پلیس و مردم

تعامل سازمان‌ها و مردم با پلیس موجب تغییر ویترین اجتماعی جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اجرای بیش از ۱۳۰ برنامه در طول هفته نیروی انتظامی گفت: بی شک موفقیت پلیس در همه عرصه‌ها نتیجه تعامل و همکاری خوب مردم و دستگاه‌ها با پلیس است.

وی افزود: اقتدار نرم پلیس، نفوذ کلام و اقناع سازی از ویژگی‌های پلیس اسلامی است و تعامل پلیس با سازمان‌ها و آحاد جامعه موجب تغییر ویترین اجتماعی جامعه و تحقق مطالبات مردمی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با قدردانی از تلاش و زحمات همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها به ویژه صدا وسیمای مرکز مازندران، رسانه‌های گروهی استان اعم از جراید، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و رسانه‌های مجازی، گفت: یکی از اهداف مهم پلیس جامعه محور، تقویت پلیس هوشمند و تبدیل آن به پلیس فراهوشمند است.

سردار میرفیضی یکی از علل مهم موفقیت پلیس در عرصه نظم و امنیت را حمایت و پشتکار خانواده کارکنان ناجا به ویژه همسران آنان دانست و افزود: همسران کارکنان ناجا نقش موثری در موفقیت ماموریت‌های پلیس دارند.

وی تاکید کرد: بی شک تاثیر پذیری فعالیت‌ها و خدمات رسانی به مردم، نتیجه همین تلاش و پشتکار خانواده‌های کارکنان است.

سردار میرفیضی با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص پلیس انقلاب اسلامی که باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، گفت: برای تبدیل شدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری نیاز به تلاش جهادی داریم.

انتهای پیام/آ

تعامل پلیس و مردم رویکرد نیروی انتظامی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار