وزیر کشور؛

خیال پردازی احمقانه دولت آمریکا با شکست مواجه خواهد شد

وزیر کشور گفت: خیال پردازی احمقانه دولت آمریکا همچون گذشته با شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛عبدالرضارحمانی فضلی وزیر کشور دقایقی پیش در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان غربی که در سالن اداره کل توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد با اشاره به سخنان رییس جمهور آمریکا گفت:گویا رییس جمهور امریکا فراموش کار است که به ایران تهمت می‌زند.

وی افزود:حالا به جایی رسیده اند که سپاه پاسداران را در لیست تروریست قرار می‌دهند و با ادبیات در حد خودشان با ملت ما حرف می‌زند.

وزیر کشور ادامه داد:نظام اسلامی ما برپایه مردم سالاری دینی است، ما بطور متوسط هرسال در کشور انتخابات برگزار می‌کنیم، چطور می‌شود در کشوری که تمام ارکانش توسط مردم انتخاب می‌شود دیکتاتوری حاکم باشد، رئیس جمهور آمریکا در ادعا‌ها و اطلاعات غلطی که مشاورنیش به او می‌دهند باید بازنگری کند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ما برپایه مردم سالاری دینی است، ما بطور متوسط هرسال در کشور انتخابات برگزار می‌کنیم اضافه کرد: ترامپ اطلاعات کافی در رابطه ایران ندارد و مشاورانش به وظیفه خود در این رابطه عمل نکرده اند.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه ما با سلاح‌های هسته‌ای همانطور که مقام معظم رهبری با آن مخالفند، مخالفیم گفت: کشور ما در دوران دفاع است و با فروش میلیارد‌ها دلار سلاح به کشور‌های منطقه برای برهم زدن امنیت منطقه مخالف است.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح خیانت‌ها و جنایت‌های دولت آمریکا به ملت ایران در تاریخ معاصر پرداخت و گفت: آن‌ها با صحبت‌های خود می‌خواهند بین ملت و حکومت اختلاف ایجاد کنند، ولی نمی‌دانند که خیال پردازی احمقانه آن‌ها همچون گذشته با شکست مواجه خواهد شد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه اقدامات صلح‌آمیز ایران در سازمان ملل تائید شد هرچند امروز یک فرد نابخردانه در آمریکا اتهاماتی می‌زند که در بسیاری از موارد شایسته خود آنهاست افزود: منشا کودتا‌ها در کشور‌های مختلف دنیا به آمریکا باز می‌گردد و حمایت از گروه‌های تروریستی در اقصی نقاط عالم و منطقه و ساقط کردن هواپیمای مسافربری و تحمیل کردن جنگ ۸ ساله به ایران جزو سوابق همین آمریکاست.

وی با اشاره به اظهارات سخیفانه رئیس جمهور آمریکا اظهارداشت: این اظهارات در سراسر دنیا واکنش‌های زیادی در پی داشت و دیدید که کشور‌های مختلف بلافاصله پس از سخنرانی ترامپ دیدگاه‌های وی را رد کردند.

رحمانی فضلی اضافه کرد: این ملت به عشق اسلام و امام حسین (ع) و به عشق خدمت به دین خدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب جان خود را فدا کرده اند بدانید اختلاف محال است.

رحمانی فضلی همچنین با اشاره به اینکه استان‌های مثل آذربایجان غربی در کشور ظرفیت‌های بزرگ و عظیمی دارند افزود: عقب ماندگی تاریخی آذربایجان غربی ناشی از یک انباشتگی محرومیت انسانی و نیز برنامه ریزی و مدیریت نامناسب است وضعیتی که در بسیاری از استان‌های مرزی از جمله کرمانشاه نیز شاهد هستیم.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به منابع طبیعی مناسب، زمین‌های حاصلخیز، نیروی انسانی متین، با انگیزه و توامند در استان آذربایجان غربی تاکید کرد: رشد هشت درصدی با بودجه عمومی تأمین نمی‌شود بلکه تکیه بر بودجه خصوصی مردم و بنگاه‌های اقتصادی کشور، جذب سرمایه‌گذاری خارجی باید در دستور کار باشد.

در این آیین محمدمهدی شهریاری به عنوان استاندار جدید آذربایجان غربی معرفی و و از خدمان قربانعلی سعادت استانداری قبلی قدردانی شد.


انتهای پیام/م

آمریکا نمی تواند نظرها را در خصوص برجام عوض کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.