رئيس پليس آگاهی استان اصفهان

دپوی يك ميليارد و 500 ميليون ريال كالای قاچاق لو رفت

رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از كشف يك محموله لوازم خانگی به ارزش يك ميليارد و 500 ميليون ريال و دستگيری يك قاچاقچی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستارخسروي"  گفت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالاي پليس آگاهي اصفهان ، مطلع شدند فردي اقدام به دپوي يك محموله لوازم خانگي خارجي در انباري كرده كه بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت .

وي افزود: ماموران پس از اطمينان از صحت موضوع و هماهنگي با مقام قضائي به محل اعزام شدند كه در بازرسي از آنجا تعداد 67 دستگاه يخچال ، فريزر ، ماشين لباسشويي و ظرفشويي ،جاروبرقي ، مايكروفر ، 16 دستگاه ال اي دي و تعداد 83 تخته پتوي خارجي كشف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه مالك كالاها مدارك مربوط به گمركي را ارائه نداد، بيان داشت: در اين رابطه يك نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائي تحويل داده شد.

سرهنگ خسروي اظهار داشت: ارزش كالاهاي كشف شده توسط كارشناسان مربوطه يك ميليارد و 500 ميليون ريال اعلام شده است .

رئيس پليس آگاهي اصفهان در پايان خاطر نشان كرد : قاچاق كالا زمينه ركود اقتصادي ،تورم و افزايش بيكاري را فراهم مي كند كه در اين خصوص از عموم مردم تقاضا مي شود هر گونه اخبار مربوطه را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.