با حضور روحانیون صورت گرفت؛

برگزاری ۶۰۰ گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه های بروجرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از برگزاری ۶۰۰ جلسه پرسش و پاسخ در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خبر داد و گفت: این گفتمان‌ها با موضوع آسیب‌های اجتماعی، تاثیرات مخرب ماهواره، سبک زندکی اسلامی، استفاده مطلوب از فضای مجازی، عفاف و حجاب و ... برگزار شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت الاسلام صادق جعفرپور با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در روستاها، ساخت خانه‌های عالم توسط اداره کل تبلیغات اسلامی اقدام موثری در راستای ترویج فرهنگ دینی در بین روستائیان و قشر جوان است.

وی با اشاره به نقش موثر روحانیون در کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزود: امروز مبلغان با استقرار در خانه‌های عالم علاوه بر اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی برای مردم روستا با ارائه مشاوره و موعظه‌های دلسوزانه در ایجاد صلح و سازش بین زوجین، استحکام پیوند خانواده و همچنین اختلافات قومی و قبیله‌ای اقدامات ارزشمندی انجام می‌دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه وجود مبلغان و روحانیون در نقاط مختلف شهری و روستایی موجب امنیت و حافظ سلامت اخلاقی است، یادآور شد: امید می‌رود با ساخت و تجهیز خانه‌های عالم شاهد حضور مبلغان در این اماکن برای گسترش فرهنگ دینی در روستا‌ها باشیم.

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره اینکه هم اکنون ۲۷ روحانی طرح هجرت در ۲۵ مسجد و خانه عالم شهرستان به تبلیغ علوم دینی مشغول هستند، گفت: حضور چشمگیر مبلغان و روحانیون در روستا‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه موثر است.

برگزاری ۱۵۰ گفتمان حسینی دهه اول و دوم محرم در بروجرد

وی با بیان اینکه دهه اول و دوم ماه محرم قریب به ۱۵۰ گفتمان حسینی با حضور مبلغان و روستاییان در نقاط مختلف بروجرد برگزار شده است افزود: این گفتمان‌ها با موضوعات فلسفه قیام عاشورا، امام شناسی، ولایت مداری، ولایت پذیری، امر به معروف و نهی از منکر، سبک زندگی اسلامی و ... برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در پایان همچنین از برگزاری ۶۰۰ جلسه پرسش و پاسخ در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خبر داد و خاطر نشان کرد: این گفتمان‌ها نیز با موضوع آسیب‌های اجتماعی، تاثیرات مخرب ماهواره، سبک زندکی اسلامی، استفاده مطلوب از فضای مجازی، عفاف و حجاب و ... برگزار شده است.

انتهای پیام/د

۱۵۰ گفتمان حسینی دهه اول و دوم محرم در بروجرد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار