لحظه به لحظه با بورس:

چراغ تالار شیشه‌ای سبز ماند

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۳۱.۱۳۱ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۳۹۴ واحدی رسید.

شاخص بورس در مهرماه مثبت شدبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۹۲.۸۰ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۳۴۴ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲۳۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۰۱ میلیون ریال سهم طی ۱۱ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، کگل، شتران، فخوز، شپنا با روند صعودی و نماد‌های وب، فایرا با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۱۰.۲ واحد رشد به پله ۹۳۶ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۳۸۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۹ میلیون سهم طی ۵۶ هزار نوبت معاملاتی است.

رشد شاخص در میانه

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۸۳.۱۲۴ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۳۸۸ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۶۶۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۶۳ میلیون ریال سهم طی ۲۸ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، کگل، شتران، شپنا با روند صعودی و نماد فایرا، فملی،‌های وب با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۸۰.۱ واحد کاهش به پله ۹۳۲ هزار و ۵۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۶۵ میلیون سهم طی ۹۳ هزار نوبت معاملاتی است.

 ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۳۱.۱۳۱ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۳۹۴ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۳۳ میلیون ریال سهم طی ۴۳ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، شتران، کگل، فخاس، شپنا، فخوز با روند صعودی و نماد فایرا با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۴ واحد کاهش به پله ۹۳۰ هزار و ۳۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۴۰ میلیون سهم طی ۱۰۷ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار