دومین روز از دور برگشت لیگ برتر فوتسال امید در قم پایان یافت و تیم هیئت فوتبال قم برابر گیتی پسند اصفهان بازنده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ دومین روز از دور برگشت رقابت‌های فوتسال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور شنبه شب پایان یافت و تیم‌های فوتسال آتلیه طهران قم، گیتی پسند اصفهان و فرش آرای مشهد حریفان خود را شکست دادند.

در مهم‌ترین بازی روز دوم این مسابقات در سالن شهید حیدریان قم، تیم فوتسال هیئت فوتبال قم برابر گیتی پسند اصفهان قرار گرفت که این بازی در نهایت با پیروزی ۴ بر ۲ تیم گیتی پسند اصفهان پایان یافت تا تیم هیئت فوتبال قم دومین شکست پیاپی در دور برگشت را متحمل شود.

در این بازی تیم هیئت فوتبال قم در نیمه نخست برابر تیم گیتی پسند اصفهان یک بر یک مساوی کرد اما در نیمه دوم جریان باز را از دست داد و با شکست برابر حریف اصفهانی برای اولین بار حضور در بالای جدول را از دست داد و به رده سوم سقوط کرد.

در یکی دیگر از بازی‌های روز شنبه، تیم آتلیه طهران قم در بازی برابر پرسپولیس خوزستان مقتدرانه ظاهر شد و ۴ بر صفر به پیروزی رسید و با کسب این پیروزی به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت و اکنون با تیم دوم ۴ امتیاز فاصله دارد.

تیم فرش آرای مشهد دیگر تیم برنده بازی‌های روز دوم این مسابقات در سالن شهید حیدریان قم بود که در مصاف با تیم طاهای تنکابن ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و توانست با کسب ۱۵ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم هیئت فوتبال قم به رده دوم جدول صعود کند.

با توجه به نتایج ۲ روز اول دور برگشت لیگ برتر امید، تیم آتلیه طهران قم از بهترین موقعیت برای صعود برخوردار است و بعید است تیمی بتواند صعود این تیم را تهدید کند اما تیم‌های فرش آرای مشهد، هیئت فوتبال قم و گیتی پسند اصفهان به ترتیب با ۱۵، ۱۵ و ۱۳ امتیاز در رده‌های بعدی به دنبال کسب دومین سهمیه صعود هستند.

انتهای پیام/ت

دومین شکست هیئت فوتبال قم در برابرگیتی پسند اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار