رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس خبر داد؛

حکم انتصاب معاونت منابع انسانی جهاد کشاورزی فارس

با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس کاووس کیانی به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدمهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با تقدیر از تلاش‌های محمودیان فرد در یک حکم انتصاب کاووس کیانی را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان منصوب کرد .

وی بیان کرد: حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی یک حوزه بسیار مهم است، که مطالبات معاونت سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی شامل کار‌های پشتیبانی، آموزش جانشین پروری، موضوعات مالی، مکاتبات اداری، مسائل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تحول در فرآیند‌ها و  دیگر امور مربوطه در این حوزه پیگیری می شود.

قاسمی با اشاره به اینکه پارسال ۸۸۰ نفر در این سازمان جذب شده اند، افزود: در حوزه مدیریت امور اداری اقداماتی از جمله تغییر وضعیت شغلی همکاران از قراردادی به پیمانی و دریافت کد شناسه برای آنان، برگزاری مسابقات ورزشی، کمبود اعتبارات، طراحی سامانه نقل و انتقالات در حوزه اداره رفاه و کمک غیر نقدی به کارکنان شاغل درسازمان جهاد کشاورزی است.

همچنین محمودیان فرد معاونت سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به فعالیت‌های انجام شده، در اداره دبیرخانه به‌ خصوص اجرای نرم‌افزار پیوند تصریح کرد: در زمینه IT اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده تا امنیت شبکه و سیستم افزایش یابد و شورای IT راه‌اندازی شود.

محمودیان فرد ادامه داد: در حوزه فعالیت گروه نوسازی و تحول اداری برای کم کردن هزینه‌ها ایستگاه مرغ بومی و ایستگاه آب باریک واگذار شد و مدل تعالی سازمانی و کانون ارزیابی مدیران نیز در حال پیاده‌سازی است.

وی اضافه کرد: در حوزه مدیریت امور مالی بیش از ۵۰۰ ملک شناسایی‌شده که در سامانه سادا ثبت و در حال گرفتن سند است، و در زمینه پشتیبانی نیز کاهش مصرف انرژی، تعمیرات ساختمان شماره ۲ و نیز اجرای ماده ۶۸ از دیگر اقدامات انجام‌شده است.
انتهای پیام/ت

انتصاب معاونت منابع انسانی جهاد کشاورزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار