محکوم کردن سخنان ضد ایرانی ترامپ بویژه از سوی دانشجویان دانشگاهها ادامه دارد.

ادامه اعتراض‌ها به سخنان ضد ایرانی ترامپ و تاکید بر اتحاد بیشتربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ قشر‌های مختلف مردم، بویژه دانشجویان و انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌ها با صدور بیانیه‌های جداگانه ای، سخنان نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در پاسخ به سخنان ترامپ بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ما اتحاد و حمایت از سپاه از جانب مردم را مبارک می‌دانیم و، اما ادعای موهومانه‌ی آمریکا در مورد تروریستی دانستن سپاه را محکوم می‌کنیم و موضع رییس جمهور محترم در حمایت از رهبری و سپاه را می‌ستاییم.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد ملایر هم در پاسخ به سخنان ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا در بیانیه خود آورده است: سخنان رهبر معظم انقلاب، قبل از انتخابات آمریکا که گفته بودند "مردم از آن مرد بیشتر خوششان می‌آید، چون واقعیت گفتمان آمریکایی را روشن میکند"، بار دیگر امشب و در یاوه گویی‌های ترامپ نمایان شد.

ترامپ که امشب با وقاحت تمام از کلمه‌ی جعلی و ساخته‌ی صهیونیستی "خلیج ع. ر. ب. ی"به جای "خلیج همیشه فارس" استفاده کرد، در اظهاراتی تند ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

درحالی که همه میدانند گروهک‌های تروریستی منطقه خاورمیانه از جمله داعش توسط آمریکا و نوکرانش، از جمله عربستان وهابی ساخته و حمایت میشود.

ترامپ درحالی ایران را حامی تروریست و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گروه تروریستی خواند که همه کشور‌های منطقه و آزادیخواهان جهانی میدانند حضور‌های بشر دوستانه سپاه درمنطقه و حضور نظامی و مستشاری در کشور‌های عراق و سوریه در راستای حقوق بشر و مبارزه با تروریست‌های ساخت آمریکا بوده است؛ و اگر نبود حمایت‌های سپاه پاسداران از کشور‌ها و مظلومین منطقه شاهد اتفاقات ناگوار انسانی و ضد حقوق بشر بیشتری در منطقه بودیم.

ما بسیجیان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ملایر، همانند همه مردم ایران علاوه بر محکوم کردن سخنان ترامپ و دیگر حامیانش به آن‌ها متذکر میشویم، مامردم ایران در کنار یکدیگر ایستاده ایم و در راه مبارزه با صهیونیست جهانی قیام خواهیم کرد و برای زنده نگه داشتن نام خلیج فارس از جان خود دریغ نمیکنیم و همواره پشتیبان نظام و دولت خود در این مسیر خواهیم بود.

انتهای پیام/ص.ف

محکومیت سخنان ضد ایرانی ترامپ توسط دانشجویان همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.