الگوبرداری اسکاتلند از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

پدرو کاشینیا، سرمربی گلاسکو رنجرز معتقد است، تیم ملی اسکاتلند برای صعود به جام جهانی باید از برنامه های کی روش استفاده کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال اسکاتلند که در رده 43 رنکینگ فیفا قرار دارد، موفق نشد به جام جهانی 2018 روسیه صعود کند و با 18 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به اسلواکی سوم شد.

پس از نتایج ضعیف گوردون استراچان با تیم ملی اسکاتلند و صعود نکردن این تیم به جام جهانی 2018 روسیه، مکی کی جایگزین موقت این مربی شد اما نکته جالب اظهار نظر پدرو کاشینیا، سرمربی گلاسکو رنجرز بود.

این مربی درباره صعود نکردن اسکاتلند به جام جهانی گفت:باید بگویم لیگ خوبی داریم به طوری که با وجود همچین بازیکنان جوانی نتوانستیم در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه نتایج خوبی را کسب کنیم و اگر شانس با ما یار بود می توانستیم راهی روسیه شویم.

او در پایان گفت:البته به اعتقاد من اگر گوردون استراچان  از برنامه های کی روش در زمانی که در تیم ملی اسکاتلند حضور داشت، استفاده می کرد، اسکاتلندی ها می توانستند به همراه انگلستان جشن حضور در روسیه را بگیرند که این اتفاق رخ نداد.

سرمربی گلاسکو ادامه داد: مسئولان فدراسیون فوتبال اسکاتلند باید سرمربی مانند کارلوس کی روش را برای تیم جوانان شان انتخاب تا از جوانی روی تاکتیک و مسائل فنی آن ها کارکنند تا به نسل طلایی فوتبال شان تبدیل شوند. نسل کنونی پرتغال مدیون کی روش است و امیدوارم مسئولان اسکاتلند نیز همین روند را ادامه دهند.

 انتهای پیام/

الگوبرداری اسکاتلند از روی کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار