سوگواره عاشورا در کانون پرورش فکری کودکان فارس

سیزدهمین سوگواره عاشورای کانون پرورش فکری استان فارس با نام «دوباره پیامبر» در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیزدهمین سوگواره عاشورای کانون پرورش فکری استان فارس با نام «دوباره پیامبر» آبان ماه در شیراز برگزار می‌شود.

محور اصلی موضوعی سوگواره عاشورا حضرت علی اکبر (ع) است.

اعضای کودک مراکز در سطح کتابخانه‌ها، اعضای نوجوان در سطح استان و مربیان مراکز و کارکنان دفتر استان مخاطب این سوگواره هستند.

براساس فراخوان اعلام شده فعالیت‌های انجام شده و آثار خلق شده توسط اعضا در ماه محرم در مراکز فرهنگی هنری به نمایش گذاشته می‌شود و مراکز می‌توانند با هماهنگی سوگواره عاشورای مرکزی برگزار کنند تا ضمن به نمایش گذاشتن آثار، با اجرای برنامه‌های مرتبط فرهنگی- هنری، مخاطبان را با محور‌های تعیین شده آشنا کنند.

اعضا و مربیان علاقمند می‌توانند در بخش فرهنگی شامل معرفی شخصیت، نشریه دیواری، تحقیق و پژوهش و قصه‌گویی، در بخش ادبی در قالب شعر، داستان و متن ادبی و در بخش هنری شامل نقاشی، خوشنویسی، سفال (کتیبه)، نمایش عروسکی و پویانمایی به ارائه اثر بپردازند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سیزدهمین سوگواره عاشورایی کانون فارس ۲۵ مهر ماه امسال تعیین شده است و این سوگواره یازدهم آبان ماه در مجتمع فرهنگی هنری کانون فارس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری سوگواره عاشورا در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار