پدافند هوایی روز به روز در حال قدرتمندتر شدن

فرمانده پدافند هوایی منطقه غرب کشور گفت: هرگونه تجاوزی را در نطقه خفه خواهیم کرد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ محمدرضا صادقی زاد  در مراسم معارفه فرمانده جدید پدافند هوایی آبدانان اظهار داشت: توان و اقتدار نیروهای مستقر در پدافند هوایی روز به روز در حال ارتقا یافتن است و هم اکنون جدیدترین تجهیزات و امکانات برای رصد آسمان کشور در اختیار پدافند هوایی است.

وی با اشاره به تهدیدات پیش روی کشور و همچنین نا امنی کشورهای همسایه جمهوری اسلامی، اظهار کرد: در سایه اقتدار نیروهای مسلح و توان پدافند هوایی از چنان امنیت و صلابتی ایران اسلامی برخوردار است که این وضعیت در کمتر نقطه ای از جهان مشاهده می شود.

فرمانده پدافند هوایی  غرب کشور یادآور شد: ۹ گروه پدافند هم اکنون با استفاده از متخصصان زبده در زمینه رصد آسمان کشور با بکارگیری بروزترین سلاح ها و سیستم های هوشمند و الکترونیکی مسئولیت حراست و نگهبانی از مرزهای هوایی کشور را بر عهده دارند.

سرهنگ صادقی زاد گفت: نیروهای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در طول شبانه روز در حال رصد آسمان کشور هستند تا از ورود هرنوع پرنده مهاجمی که قصد تجاوز به حریم کشورمان را داشته باشد جلوگیری کنند و تاکنون نیز اجازه کوچکترین تجاوزی از مرزهای هوایی کشور به دشمنان داده نشده است.

وی اضافه کرد: همچنین امکانات و تجهیزات خودرویی، لجستیکی و نیروی انسانی این یگان در اختیار مدیران اجرایی است تا در مواقع بحران ها به کمک مسئولان بیاید.

در پایان این مراسم با تقدیر از خدمات سرهنگ رضا شعبان آذر ، سرهنگ کیومرث نورالهی به عنوان فرمانده جدید گروه پدافند هوایی شهرستان آبدانان معرفی شد.

 

انتهای پیام/ع

مراسم معارفه فرمانده جدید پدافند هوایی آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.