فرماندار سمنان;

اجرای بیش از یک هزار برنامه اوقات فراغت در سمنان

فرماندار سمنان گفت: یک هزار و ۹۰ برنامه اوقات فراغت در 153 پایگاه در شهرستان سمنان اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار سمنان در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان سمنان به میزبانی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه یک هزار و ۹۰ برنامه اوقات فراغت در سمنان انجام شده است گفت : این برنامه ها در ۱۵۳ مرکز و مشارکت ۱۴ دستگاه اجرایی به اجرا درآمد که انتظار می رود این فعالیت ها نه تنها در تابستان بلکه در همه ایام سال تداوم یابد.

 

وی با اشاره به وجود سه مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درسمنان از ارائه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی از افزایش ۱۶ درصدی عضویت اعضا جدید در این مراکز طی سال جاری خبر داد و افزود: سمنان امسال میزبان برگزاری جشنواره منطقه ای خواهد بود.

 

فرماندار سمنان ضمن اشاره به رشد سالانه جمعیت دانش آموزی در این شهرستان، آموزش و پرورش را به عنوان بزرگترین خانواده جامعه نام برد و ابراز داشت: تعامل دستگاه های اجرایی در واگذاری امکانات، ظرفیت و پتانسیل های موجود در ارائه خدمات به دانش آموزان می تواند اثر بخش باشد.

 

دانایی تاکید کرد: سمنان با اسکان ۹۴ درصدی جمعیت شهری در کشور دارای موقعیتی خاصی است لذا این مهم می طلبد تا دستگا های اجرایی بر لزوم تعامل هر چه مطلوب در ارائه برنامه های اوقات فراغت کوشا باشند.


انتهای پیام / ه


اجرای برنامه اوقات فراغت در شهرستان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار