دستبند قانون بر دستان سارقان مسلح و قاتل فراری مرد طلا فروش

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: سارقان مسلح و قاتلان فراری در شهرستان کارون شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از یک طلافروش دوره گرد در 5 مهرماه سال جاری که منجر به قتل مرد طلا فروش شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی در کم تر از یک ساعت از وقوع جرم موفق شدند یکی از سارقان را دستگیر نمایند.

سردار عباس زاده با اشاره به اعترافات متهم اذعان کرد: با تلاش شبانه روزی کار آگاهان پلیس آگاهی محل اختفای همدستان سارق مسلح را در شهرستان ارومیه شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی طی عملیاتی 2 متهم فراری را دستگیر کردند و جهت رسیدگی به پلیس آگاهی شهرستان کارون دلالت دادند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: یکی از متهمان با هویت (ج_ع) در تحقیقات پلیس آگاهی به قتل مرد طلا فروش اعتراف و انگیزه خود و همدستانش را سرقت طلاجات عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه تعداد 31 حلقه انگشتر نقره از متهمان کشف و ضبط گردید، تصریح کرد: نیروی انتظامی در جهت کشف جرائم از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و مصمم است با جرائم خشن با قاطعیت برخورد نماید.

انتهای پیام/گ

قاتل فراری و سارقان مسلح در دام افتادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.