مسجدجامعی:

تهران دچار یک بی برنامگی در حوزه شهر سازی است

عضو شورای شهر تهران گفت:متاسفانه دچار بی برنامگی و سو مدیریت در فضای شهرسازی در تهران هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در آیین گشایش دانشکده هنر و معماری دانشگاه خوارزمی با اشاره به پیشینه این دانشگاه در آموزش هنر گفت: عکاسی و تئاتر برای اولین بار در دانشگاه دارالفنون همین دانشگاه خوارزمی جایگاه ویژه پیدا کرد.

وی با اشاره به ساختار زندگی مردم ایران در گذشته و آمیختگی آن با هنر ادامه داد:متاسفانه امروز زندگی مردم از  هنر شهرسازی و معماری دورشده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد:در سال های گذشته اسناد مختلفی در مورد شهر سازی و معماری ایجاد شد اما هیچ کدام از آن ها امروزه موجب تحول در ساختار معماری نشده و حتی این حوزه را دچار آشفتگی کرده است که به مدیریت نادرست برمی گردد.

مسجد جامعی تصریح کرد: در حال حاضر در تهران نقشه کشی نداریم هم چنین تناسبی در فضاهای شهری وجود ندارد در حالیکه در گذشته این تناسب ها به دقت رعایت شده است.

وی گفت: در حال حاضر در شرایطی هستیم که بهترین فضاهای شهری در اختیار بانک ها، فست فودها و معاملات مسکن است و این به دلیل بی برنامگی شهری و سو مدیریتی است .

مسجد جامعی تاکید کرد:در تهران با وجود اینکه بیشترین مراکز و دانشکده های معماری وجود دارد آشفته ترین وضع معماری شهری را داریم.

انتهای پیام/

تهران با بیشترین دانشکده معماری نابسمان ترین وضع را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار