اجلاس سراسری نماز امسال با محوریت فضای مجازی

مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری اجلاس سراسری نماز امسال در هرمزگان خبر داد.

اجلاس سراسری نماز امسال با محوریت فضای مجازیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دریس، مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشور درنشست بررسی فرصت ها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی ونقش آن در ریزش ها و رویش ها گفت : اجلاس سراسری نماز که در سی ام آذرماه به میزبانی استان هرمز گان برگزارمی شود با عنوان نماز و فضای مجازی طراحی شده است .

وی افزود : به دنبال این هستیم که نور نماز را در شبکه های اجتماعی وفضای مجازی منتشر کنیم و همانطوری که نماز در فضای اجتماعی مهمترین عامل کاهش آسیب های اجتماعی است در فضای مجازی هم می تواند عامل کاهش آسیب های مجازی در این محیط شود.

مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشورخاطرنشان کرد : اگر کاربران ما مومن ومعتقد باشند می توانند بهترین فرصت را از محیط های مجازی ببرند و اگر این محیط را در خدمت خود بگیریم برای ما فرصت ایجاد خواهد کرد در غیر این صورت تهدید و موجب آسیب های اجتماعی خواهد شد.

دریس ادامه داد : در این زمینه ما به دنبال فرهنگ سازی و جریان سازی هستیم اقدامات موثر در استانها در این زمینه دارد صورت می گیرد که نمایشگاهی در حاشیه اجلاس سراسری نماز ارائه خواهد شد. او گفت : اپلیکیشن ها و نرم افزارهای موبایلی بومی و شبکه عکس محور نماز را طراحی کرده ایم که در اجلاس سراسری رونمایی خواهد شد.

 رییس ستاد اقامه نماز استان هم در این نشست گفت: هم اکنون فضاهای مجازی به محیط های حقیقی و واقعی مبدل شده است و برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی این محیط باید فضاهای مجازی مدیریت شده و از فرصت های ایجاد شده در این محیط به نحو مطلوب بهره برداری شود.

حجت الاسلام حسنی حلم افزود: در این زمینه امسال همه اجلاس و جشنواره نماز در استان با موضوع نماز و و فضای مجازی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برای ترویج واشاعه فرهنگ اقامه نماز باید از همه ابزارها هنر و رسانه ها به صورت هوشمندانه استفاده شود تا شاهد رشد وتعالی نشاط معنوی در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/ش.و

برگزاری اجلاس نماز و فضای مجازی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.