جمع‌آوری نذورات شهروندان به مناسبت اربعین حسینی

ویژه‌برنامه «نذر اربعین» با هدف رساندن نذورات شهروندان به زائران امام حسین (ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار می‌شود.

جمع‌آوری نذورات شهروندان به مناسبت اربعین حسینیبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ همزمان با روزهای سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، همانند سال‌های گذشته ویژه‌برنامه «نذر اربعین» در مراکز فرهنگی هنری تهران برگزار می‌شود.

در این برنامه که مرکز مشارکت‌های فرهنگی و بسیج سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آن را ویژه اربعین حسینی برگزار می‌کنند، شهروندان نذورات نقدی و غیرنقدی خود را برای رساندن به زائران در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا اهدا می‌کنند.

اقلام خوراکی و تنقلات خشک و سبک مانند توت خشک، بادام، کشمش، فندق، پسته، قند، شکر، چای و... از جمله نذوراتی است که توسط پایگاه‌های فعال در فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ، خانه‌های فرهنگ مشارکتی و فرهنگ‌سراهای خاص سازمان فرهنگی هنری جمع‌آوری می‌شود. همچنین در ویژه‌برنامه نذر اربعین امسال، قرار دادن پیام فرهنگی در نذورات از اهداف مورد نظر است.

علاقه‌مندان برای اهدای نذورات خود می‌توانند از ۲۵ مهر ماه تا ۱۰ آبان ماه به کانون‌ها و مراکز مشارکتی مناطق ۲۲ گانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

نذری برای اربعین حسینی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار