غفوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

معارض، مشکل اصلی مسکن مهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر به دلیل مشکل معارض، امکان تکمیل شدن ندارند.

افزایش سرعت ساخت وساز در فاز ۸ و ۱۱ پردیس / تلاش برای رفع مشکل معارض در پردیسبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید غفوری مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه در چند ماه اخیر ­در فاز‌های ۱۱ و ۸، روند ساخت و ساز‌ها افزایش داشته است، اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات رسان روند کندی برای نصب انشعاب و خدمات زیربنایی در پیش گرفته و تا تکمیل آن امکان محوطه سازی وجود ندارد.

غفوری با بیان اینکه در بسیاری از فاز‌ها پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته ایم، گفت: ۳۵ هزار واحد تا مرحله نازک کاری پیش رفته و علاوه بر این ۲۲ هزار واحد افتتاح و آماده تحویل است.

وی درخصوص سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی برای افتتاح محله محور واحد‌های مسکن مهر گفت: برای ۸ محله پیگیری‌های لازم صورت گرفته و حدود ۲۲ محله نیز آماده سرمایه گذاری مشترک با بخش خصوصی است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در ادامه افزود: فاز ۹ پردیس از گذشته با مشکل ناپایداری دیواره‌ها روبرو بوده که در این خصوص قرارداد بهسازی دیوار‌ه‌ها بسته شده است .

غفوری درباره نگرانی برخی متقاضیان که بعد از گذشت چند سال از واریز پول و ثبت نام آنها گذشته اما به مرحله انتخاب واحد نرسیده اند، گفت: بسیاری از واحد‌ها به علت داشتن معارض، امکان انتخاب واحد نداشته‌اند که بعد از طی مراحل پایانی قضایی، این امر امکان پذیر می‌شود.

وی تاکید کرد: بیشترین بحث معارضان ما با ۳ هزار و ۶۰۰ واحد در فاز ۸ و چند هزار واحد نیز در فاز‌های ۵ و ۹ جدید است که برای برطرف شدن مشکل تلاش می‌کنیم و تا زمانی که مسئله معارضان حل نشود، شرکت عمرانق قادر به تکمیل واحدها نیست.

غفوری در خاتمه گفت: دو قرارداد بزرگ شهری را در فاز‌های ۸ و ۱۱ امضا کرده ایم تا مشکل مردم در این بخش برطرف شود.

 انتهای پیام/

35هزار واحد مسکن مهر پردیس درمرحله نازک کاری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
چرا قیمیت مسکن رفت بالا یه دفعه ؟
-
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
سلام لطفا پیگیر واگذاری و تحویل 1700 واحد مسکن مهر شیروان(خراسان شمالی) که قریب به 10 سال می گذرد،از دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد شوید تشکر
آخرین اخبار