مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی؛

جامعه برای التیام زخم های اجتماعی باید به بهزیستی اعتماد کند

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی گفت:راهکار خروج از وضعیت بغرنج اجتماعی امروز جامعه اعتماد به ظرفیت و توانمندی ارگانهایی چون بهزیستی می باشد.

به گزارش دکتر سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی، در مراسم اختتامیه کارگاه هم اندیشی و بررسی چالش ها و راهکارهای عملیاتی برنامه حوزه پیشگیری، آسیبهای اجتماعی امروز جامعه را محصول غفلت از ظرفیتهایی چون بهزیستی عنوان کرد و گفت: راهکار خروج از وضعیت بغرنج اجتماعی امروز جامعه اعتماد به ظرفیت و توانمندی ارگانهایی چون بهزیستی می باشد.

فریور افزود: بهزیستی با رویکرد کاهش معلولیت و آسیبهای اجتماعی و نیز افزایش ضریب نفوذ خدمت در جامعه بیش از اینها نیازمند اعتماد جامعه و مسئولان است.

وی پیشگیری را مسیری مطمئن برای زخم های اجتماعی جامعه عنوان کرد و گفت: بهزیستی با نسخه ای که در برنامه ششم بر آن متعهد شده است توانایی التیام بخشی به زخم های اجتماعی را دارد.

فریور به ظرفیت بالای کارشناسان حوزه پیشگیری در راستای کاهش معلولیت ها و آسیبهای اجتماعی اشاره کرد و افزود: برای اینکه این ظرفیت بهره وری درستی داشته باشد کارگاههای مختلف و متعدد علمی و تخصصی برای کارشناسان در سطح استان برگزار می شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی انعقاد تفاهم نامه همکاری 10 ارگان اجرایی به همراه بهزیستی در راستای توانمندسازی و کاهش آسیب در سکونت گاههای غیر رسمی را ابتکاری مهم در استان و کشور برشمرد و گفت: این تفاهمنامه که امروز الگوی سایر استانها نیز شده است گامی مهم در زمینه دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص کاهش آسیبهای اجتماعی می باشد.

گفتنی است: کارگاه هم اندیشی و بررسی چالش ها و راهکارهای عملیاتی برنامه حوزه پیشگیری به مدت دو روز با حضور 45 نفر از کارشناسان پیشگیری بهزیستی و آموزش و پرورش در این اداره کل برگزار شد.

انتهای پیام/ح

برگزاری کارگاه هم اندیشی و بررسی چالش ها و راهکارهای عملیاتی برنامه حوزه پیشگیری در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.