مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء؛

سپاه از ابتدای شکل گیری خاری در چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء سخنان تازه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را تکرار مواضع خصمانه گذشته استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛   حجت الاسلام والمسلمین سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء در جمع پایوران و بسیجان سپاه سردشت با اشاره به اینکه سپاه از ابتدای شکل گیری خاری در چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است افزود : نظام جمهوری اسلامی با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالی ) و پشتوانه مردمی واهمه ای از این رجزخوانی ها ندارد.

وی با بیان اینکه سپاه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: جوانان و دانشجویان ما در این چند روز اخیر مواضع خوبی در قبال اظهارات ترامپ در شبکه‌های مجازی و همچنین رسانه ملی مطرح کردند که باید از آنها نیز تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سرایی ادامه داد : سخنان ترامپ تکرار مواضع خصمانه گذشته و نشانه تداوم رویه بدعهدی های گذشته سران غرب به ویژه استکبار جهانی است و رجزخوانی های ترامپ تغییر رفتار جدید نبود و موضع گیرهای او ادامه رفتارهای افرادی از جمله ریگان و بوش و سایر سران آمریکاست.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز باید دستور کار اصلی ما اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد، رانت و اهتمام به تولید داخل باشد، گفت : اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را موکول به سرمایه‌گذاری خارجی‌ها کنیم و از تقویت بنیه ظرفیت‌های فراوان داخلی خودمان غافل شویم، قطعا دچار یک اشتباه استراتژیک شده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء در پایان با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور آمریکا از منفورترین انسان‌های عصر حاضر است یادآور شد: امیدواریم ملت‌های دیگر نیز درباره اظهارات سخیف ترامپ مواضع خود را روشن کنند.

انتهای پیام/ح

سخنان ترامپ تکرار مواضع خصمانه گذشته سران غرب به ویژه استکبار جهانی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.