فرماندهی انتظامی قم :

۴ باند سرقت در ۲ هفته گذشته در استان قم منهدم شدند

سردارمجتبایی گفت: در ۲ هفته گذشته با تلاش پلیس آگاهی قم ۴ باند سرقت منزل، جلو بانکی، طلاجات اطفال و خودرو شناسایی و منهدم شده‌اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛کاظم مجتبایی،فرماندهی انتظامی قم ،گفت: در 2 هفته گذشته با تلاش پلیس آگاهی قم 4 باند سرقت منزل، جلو بانکی، طلاجات اطفال و خودرو شناسایی و منهدم شده‌اند.

وی افزود: در این رابطه 16 نفر در دو هفته گذشته دستگیرشده‌اند که بیش از 323 فقره سرقت باارزش ریالی 1 میلیارد و 200 تومان از آن‌ها کشف و ضبط‌شده است.

فرماندهی انتظامی استان قم گفت: 60 درصد اعضای این 4 باند غیربومی هستند که اکثر آن‌ها نیز سابقه دستگیری درزمینهٔ سرقت و شرارت دارند و بیش از 90 درصد از آن‌ها سابقه 10 مورد سرقت در پرونده آن‌ها وجود دارد.

مجتبایی با بیان اینکه هدف اصلی پلیس قم فراهم کردن محیطی آرامی در سطح شهر است تأکید کرد: دغدغه اصلی پلیس و قوه قضاییه استان مهار و کنترل سرقت است و به همین منظور نیز قرارگاهی به نام مقابله با سرقت تشکیل‌شده که انواع سرقت را بر اساس جغرافیای سرقت و نوع سرقت رصد و پایش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همکاری، تعامل و رعایت اصول پیشگیری از سوی مردم مهم‌ترین عامل کاهش و کنترل سرقت است و توصیه پلیس نیز بر پیشگیری و رعایت اصول نظارتی توسط آحاد جامعه است.

انتهای پیام/ح

هدف اصلی پلیس قم فراهم کردن محیطی آرامی در سطح شهر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار