رهبر در همایش زعیم ذوفنون مطرح کرد؛

تاکید جدی رهبر انقلاب بر مبارزه با فساد و بیکاری

رئیس دانشگاه آزاد گفت: ریشه کن کردن فقر، محرومیت و حل مشکل معیشت مردم از توصیه های رهبری است، ایشان بر مبارزه با فساد و پرهیز از اختلاف در اقشار و گروه های جامعه تاکید دارند.

تاکید جدی رهبر انقلاب بر مبارزه با فساد و بیکاریبه گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد در همایش زعیم ذوفنون و مراسم رونمایی از اثر فاخر منظومه فکری آیت الله العظمی خامنه ای گفت: امروز گوشه ای از منظومه فکری مقام معظم رهبری معرفی می شود و امیدواریم این جلسه آغازی برای حرکت بزرگی باشد تا این منظومه مهم تبدیل به یک دانش عملیاتی برای پیشبرد اهداف کشور باشد.

وی ادامه داد: نظام فکری رهبری دارای جامعیتی است که به زندگی انسان امروز و آینده نگری جهت تعالی می پردازد.

رئیس دانشگاه آزاد افزود: امروز از کتابی رونمایی می کنیم که با کمک اندیشمندان و محققان تدوین و تنظیم شده است، این کتاب ضمن معرفی گوشه ای از این منظومه شامل آسیب شناسی تهدیدات اقتصادی است.

رئیس دانشگاه آزاد افزود: تاکید جدی رهبر انقلاب در نیروی انسانی، تولید ، ثروت و سرمایه است و فرمایشات مهمی در این زمینه دارند.

رهبر تصریح کرد: همواره ایشان در خصوص مفاسد اقتصادی و مقابله با آن و اقتصاد مقاومتی هشدارهای جدی داده اند که در جای جای صحبت های ایشان می توان آن را حس کرد.

ترویج  ناامیدی از محورهای عملیاتی دشمن برای ایجاد مشکل در ایران

وی گفت: باید با استفاده از رهنمودهای رهبری و همراهی اساتید و کارشناسان، کشور را هدایت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد افزود: دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی و ترویج روحیه یاس و ناامیدی از محورهای عملیاتی دشمن برای ایجاد مشکل در کشور است؛ ریشه کن کردن فقر، محرومیت و حل مشکل معیشت مردم از توصیه های رهبری است؛ ایشان بر مبارزه با فساد و پرهیز از اختلاف در اقشار و گروه های جامعه تاکید دارند.

وی  با اشاره به اینکه دیگر توصیه رهبر انقلاب در خصوص بیکاری است، مطرح کرد: این معضل مشکلات عدیده ای را برای کشور ایجاد کرده که در ابلاغ سیاست ها مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد یادآورشد: امیدواریم رهنمودهای ایشان چراغ روشنی در راستای پیشبرد اهداف کشور باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار