تربیت نیروهای انقلابی از رسالت سپاه و بسیج است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: باید نیروهایی تربیت شوند تا در مقابل استکبار انقلابی عمل کنند؛ انقلابی بمانند و انقلابی فکر کنند.

تربیت نیروهای انقلابی از رسالت سپاه و بسیج استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان بهار اظهار کرد: سپاه یک هدیه الهی بود که از طرف امام(ره) برای حفظ جمهوری اسلامی ایران بنا گذاشته شد و با گذر زمان عظمت نگاه امام به سپاه و بسیج بیشتر درک می شود.

وی اضافه کرد: با وجود ارتش و دیگر نیروها در کشور در اوایل انقلاب، برخی لزوم ایجاد بسیج را درک نمی‌کردند ولی امروز وجود این مجموعه ارزشی به عنوان نیاز بزرگ برای تداوم انقلاب و آسیب‌های موجود در کشور و برای راه اندازی جامعه تمدن اسلامی را بیشتر درک می‌کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: آنچه امروز ابرقدرت‌ها را به خشم واداشته و وادار به اظهارنظر عجولانه در خصوص سپاه می‌کند، به دلیل تاثیرگذاری این مجموعه در داخل و خارج از کشور است.

وی با تاکید بر ولایتمداری و ولایت‌پذیری بسیجیان گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، هسته‌های مقاومت باید در سراسر جهان راه‌اندازی شود.

مجیدی با بیان اینکه آمریکا برای رسیدن به خواسته‌های خود فرافکنی می‌کند، افزود: عصبانیت آمریکا به دلیل از دست دادن سیطره‌ای است که روزی وانمود می‌کردند بر جهان دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه آمریکا با بصیرت و آگاهی کشورهای اسلامی قدرت و یکه‌تازی خود را از دست داده و با کینه درونی به اظهار نظر می‌پردازد، افزود: آمریکایی‌ها گروه‌هایی را در کشورهای اسلامی راه‌اندازی کردند و طرح جغرافیای بزرگ خاورمیانه را پیگیری می‌کردند که به این اندیشه ناپاک دست نیافتند.

وی ترویج فرهنگ بسیجی را ضامن اعتلای اسلام دانست و گفت: امروز نگاه تیزبین فرماندهان مثل شهید همدانی در کشورهای دیگر نیز رونق گرفته که می‌توانند در مقابل ابرقدرت ها بایستد و اهداف شوم مستکبران را یکی پس از دیگری خنثی کنند.

سردار مجیدی حمایت رئیس جمهور ایران از مواضع سپاه را نشان‌دهنده وحدت بیش از پیش در داخل کشور عنوان کرد و گفت: امروز در مرزهای جغرافیایی با صلابت هستیم.

وی با بیان اینکه باید در دفاع از مرزهای اعتقادی بیشتر تلاش کنیم، افزود: باید نیروهایی تربیت شوند تا در مقابل استکبار انقلابی عمل کنند؛ انقلابی بمانند و انقلابی فکر کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر نقش مساجد در تربیت نیروهای اثرگذار، گفت: نگاه جدی به پایگاه‌های مقاومت و با محورت مساجد مد نظر است تا از انحرافات احتمالی جلوگیری شود.

در ادامه فرماندار بهار گفت: بسیجیان با همگرایی و هم‌افزایی می‌توانند منشا خدمات ارزشمندی در جامعه شوند.

محسن مرادی‌پناه اضافه کرد: اظهارات رئیس جمهور آمریکا باعث شد با اتحاد و انسجام بیش از پیش به سوی اهداف مشترک و همسو با اهداف نظام جمهوری اسلامی پیش رویم.

وی علل پیروزی انقلاب اسلامی را الهی بودن و اسلامیت نهضت، ولایت فقیه و رهبری، انسجام مردم و وحدت و یکپارچگی مردم دانست و گفت: باید این سه اصل مدنظر قرار گیرد تا بتوان بر جریان معاند فائق آمد.

فرماندار بهار افزود: سپاه از ابتدای انقلاب در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور داشته و در راستای وحدت و یکپارچگی نقش‌آفرین بوده است.

در پایان غلامرضا رجبی فرمانده پیشین سپاه ناحیه بهار تودیع و سید جواد حسینی به عنوان فرمانده سپاه این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/خ

تربیت نیروهای انقلابی از اهداف بسیج و سپاه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.