مدیر عامل شرکت آبفای شیراز خبر داد؛

تصفیه خانه فاضلاب شماره دو شیراز، سال آینده افتتاح می شود

مدیر عامل شرکت آبفای شیراز گفت: تصفیه خانه فاضلاب شماره دو شیراز در صورت تامین اعتبار، سال آینده به بهره برداری می رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نظرپور مدیر عامل شرکت آبفای شیراز در حاشیه دیدار اعضای کمسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز، گفت: ساخت تصفیه خانه فاضلاب شماره دو از سال ۸۹ آغاز شده و پس از یک وقفه چهار ساله به خاطر تحریم ها از سال ۹۴ دوباره ادامه یافت.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن حدود ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است، افزود: اگر این اعتبار تامین شود با پیشرفت ۹۰ درصدی این طرح دی ماه سال ۹۷ به بهره برداری نهایی می رسد.

نظرپور ادامه داد: در حال حاضر در شیراز، هزار و ۸۸۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه فاضلاب در شیراز احداث شده و یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر دیگر نیز باید ساخته شود.

وی بیان کرد: تصفیه خانه شماره یک شیراز با ۸۱ هزار متر مکعب در حال فعالیت است و اگر تصفیه خانه شماره دو شیراز که توان تصفیه ۱۰۰ هزار متر مکعب فاضلاب را دارد، زودتر ساخته شود، مشکل تصفیه فاضلاب حدود یک میلیون و ۵۹ هزار شهروند شیرازی حل می شود.

مدیر عامل شرکت آبفای شیراز تصریح کرد: برای حدود ۹۰۰ هزار نفر جمعیت باقیمانده شیراز هم باید تصفیه خانه‌های دیگری در کنار تصفیه خانه شماره یک و دو شیراز ساخته شود.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شماره دو شیراز تا سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار