بازگشت مسعود شجاعی به تیم ملی فوتبال ایران + عکس

کریم انصاری فرد، یکی دیگر از لژیونرهای تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود از بازگشت شجاعی به اردوی تیم ملی خبر داده است.

 به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش مسعود شجاعی و احسان حاج صفی، بازیکنان تیم باشگاه پانیونیوس یونان، مقابل تیم مکابی رژیم صهیونیستی در رقابت های لیگ اروپا به میدان رفتند. این اتفاق با واکنش های بسیاری همراه بود. بلافاصله احسان حاج صفی  در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک پست از مردم ایران عدرخواهی کرد. مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع پرداخت و تلویحا از مردم ایران پوزش خواست.

کارلوس کی‌روش بعد از این اتفاق احسان حاج صفی را به تیم ملی فوتبال دعوت کرد اما مسعود شجاعی در آن زمان به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت نشد. اما به نظر می رسد بعد از گذشت 2 ماه سرانجام انتظارها به پایان رسیده و کاپیتان ارزنده فوتبال کشورمان  و بازیکن تکنیکی خوزستانی تیم ملی نیز قرار است به تیم ملی دعوت شود. این خبری است که کریم انصاری فرد در استوری اینستاگرام خود به آن پرداخته و نوشته است:   " کاپیتان ( گارداش ) برگشت "

بازگشت مسعود شجاعی به تیم ملی فوتبال ایران + عکس

 انتهای پیام/

مسعود شجاعی به تیم ملی بازگشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۱۰:۵۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
مسعود خان خوش آمدی
Japan
حسین
۰۸:۰۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
حالا که این جوره پدر بزرگ مرا هم دعوتش کنید 80سال بیشتر ندارد
Iran (Islamic Republic of)
خ
۰۲:۱۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
.اینایی که تعهد باشگاهی شون مهم تر از تعهد ملی شون بوده بیجا میکنن تو تیم ملی ایران بازی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
از بازگشت شجاعی به تیم ملی فوتبال ایران نه تنها خوشحال نشدیم که هیچ، بلکه خیلی هم نا راحت و مایوس شدیم. نه به خاطر اینکه در مقابل تیم فوتبال رژیم صهیونیستی بازی کرده،
به دلیل اینکه هیچ خاطره خوشی از بازی های شجاعی در تیم ملی نداریم.
آخرین اخبار