نوجوان گیلانی برگزیده مسابقه نقاشی هیکاری ژاپن

نوجوان عضوکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزیده مسابقه نقاشی هیکاری ژاپن شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ اسفندیار ضیایی مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان گفت: این مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی با موضوع‌های کشاورزی، زمین زراعی، طبیعت، محیط زیست، مردم و خانواده برگزارشد و طراوت ملکی ، عضو 12 ساله مرکزفرهنگی هنری شماره 1 کانون بندرانزلی برگزیده مسابقه نقاشی هیکاری ژاپن شد و نشان نقره و دیپلم افتخار مسابقه بین المللی نقاشی «هیکاری» کشور ژاپن در سال 2016 را به خود اختصاص داد .

وی افزود: این هنرمند نوجوان گیلانی، نقش ارزشمند مادر در خانواده و هم‌چنین شرکت وی درفعالیت کشاورزی را به تصویر کشید و توانست در میان 19 هزار و 987 اثر رسیده از 58 کشور جهان موفق به دریافت نشان‌ نقره ودیپلم این مسابقه بین المللی شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال یک هزار و 300 اثر در بیست‌وچهارمین مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی هیکاری‌ کشور ژاپن در سال 2016 شرکت کرده بود.

اسفندیار ضیایی تصریح کرد:در همین زمینه 25 اثر نیز از سوی مراکز فرهنگی هنری گیلان به دبیرخانه استانی این مسابقه ارسال شد که ازاین میان داوران 19اثر را انتخاب و به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال کردند .

 

انتهای پیام/م.ع

عضوکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان منتخب مسابقه نقاشی هیکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.