ضرورت رسیدگی به توزیع عادلانه امکانات ورزشی شهر اهواز

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اهواز بر ضرورت توزیع عادلانه امکانات ورزشی در شهر اهواز تاکید داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جاسم موسی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: توزیع امکانات ورزشی در شهر اهواز به شکل عادلانه ای نبوده و باید نظارت و رسیدگی های جدی و مداومی انجام شود.

وی اظهار کرد: روز گذشته اعضای کمیسیون فرهنگی از پارک های بانوان در سطح شهر بازدید کردند و بر اساس بررسی های انجام شده در این بازدیدها می توان گفت؛ شرایط بهره برداری و نگهداری از پارک بانوان در اهواز رضایت بخش نیست.

موسی پور ادامه داد: یک سرای محله و بیش از ۷۰ زمین ورزشی نیز اسفناک است و این وضعیت نشان دهنده توزیع نکردن عادلانه امکانات و تجهیزات ورزشی در اهواز است.

عضو شورای شهر اهواز گفت: اطلاع رسانی نا مناسب، امکانات ضعیف، نحوه نگهداری و جانمایی نادرست پارک های بانوان باعث شده تا این قشر از شهروندان اهوازی ارتباط لازم را با این اماکن برقرار نکنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر اهواز خطاب به بانوان شهر اهواز اظهار کرد: در شورای پنجم اهواز بانویی صاحب کرسی نشده اما با این وجود، اعضای این شورا از حقوق بانوان دفاع خواهند کرد.

موسی پور، همچنین خواستار تکمیل هر چه سریعتر پروژه ساخت فرهنگسرا و تعداد ۶ سرای محله شد و گفت: اتمام کار ساخت این پروژه ها می تواند تحولات خوب فرهنگی و اجتماعی را در اهواز رقم بزند.

وی بیان کرد: به منظور جبران عقب ماندگی های شهری و در کنار فعالیت های عمرانی در شهر اهواز، مدیریت شهری باید به موازت به موضوع فرهنگ توجه کند تا از این طریق شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و محرومیت های فرهنگی در کلانشهر اهواز باشیم.

انتهای پیام/م

لزوم جانمایی درست امکانات ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.