برگزاری اردوی جهادی خبرنگاران بسیجی در گیلان

اردوی جهادی خبرنگاران بسیجی در ۲ روستای شهرستان سیاهکل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محسن جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: اردوی جهادی خبرنگاران بسیجی استان گیلان در ۲ روستای شهرستان سیاهکل برگزار شد و طرح احداث یک واحد مسکونی در روستای بیدرون و یک حمام و سرویس بهداشتی در روستای للم بخش مرکز سیاهکل توسط خبرنگاران بسیجی و در قالب اردوی جهادی اجرایی شد.

 وی با بیان بر اینکه خدمت به محرومان از بزرگترین افتخارات خبرنگاران بسیجی است، گفت: تاکنون 6 اردوی رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی و طرح‌های جهادی با حضور خبرنگاران و عکاسان خبری گیلان برگزار شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان بسیج رسانه را پاتوق فرهنگی، اجتماعی و علمی اصحاب رسانه مومن و انقلابی دانست و اظهار دشت: از طرح‌ها و ایده‌های خبرنگاران گیلانی در حوزه اطلاع‌رسانی اردوهای جهادی و طرح‌های اقتصاد مقاومتی استقبال کرده و معتقدیم تلاش در این حوزه پرثواب است.

محسن جعفری خاطرنشان کرد: کانون بسیج رسانه سیاهکل در این حوزه در بین کانون‌های 18 گانه شهرستانی بسیج رسانه پیشتاز بود و کانون‌های دیگر استان باید کانون سیاهکل را الگو قرار دهند.

 وی با اشاره به اعزام کاروان خبری این سازمان برای پوشش همایش میلیونی پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) به شهرهای کربلا و نجف، اعلام کرد: این کاروان در 10گروه خبری 5 نفره اعزام می‌شوند.

محسن جعفری با اشاره به برگزاری یادواره شهید شاخص بسیج رسانه گیلان در کربلای معلی، تصریح کرد: مراسم زیارت پرفیض عاشورا با حضور خبرنگاران گیلانی و به یاد شهید سیداسماعیل سیرت‌نیا از شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اردوی جهادی خبرنگاران بسیجی در ۲ روستای سیاهکل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.