مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

رونمایی از پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

پوستر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان  در حضور دانش آموزان، کودکان و جمعی از هنرمندان  رو نمایی شد.

پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عابدی مدیرکل ارشاد اسلامی استان همدان و رئیس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان  گفت: پوستر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان پیش از ظهر سه شنبه در میان شادی و شور دانش آموزان همدان و با حضور هنرمندان کشوری و مسئولان استانی در  همدان رونمایی شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و رئیس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از حضور هنرمندان و مسئولان در این مراسم گفت: باعث خرسندی است  این جشنواره را در یک مرکز تعلیم و تربیت و در جمع دانش آموزان آغاز می‌کنیم.

فاضل عبادی با اشاره به هدف استان همدان از  برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری برای کودکان نوجوانان، افزود: همدان از استان های فرهنگی کشور بوده و برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در این شهر بیش از گذشته نام همدان را در جهان درخشان کرده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز تصریح کرد:  امید است این برنامه آغازی برای برگزاری جشنواره ای باشکوه در شأن و جایگاه همدان باشد.

مصطفی خزاعی با تاکید بر هنر برای ارتباط با سایر ملل، ادامه داد: زبان هنر، زبانی است که انسان می تواند همه داشته های خود را با آن به اشتراک بگذارد و برگزاری هر برنامه هنری می تواند زمینه ای برای تبادل فرهنگ ها باشد.

وی عنوان کرد:  جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان  رشد فکری و فرهنگی را  به همراه خواهد داشت.

دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز در این مراسم خطاب به کودکان حاضر در مراسم گفت: این جشنواره متعلق به شماست و تنها جشنواره تخصصی در این زمینه است.

مریم کاظمی گفت: امیدوارم سالن های نمایش به حضور رنگارنگ و پرشور کودک مزین شود.

 لازم به ذکر است این مراسم با حضور هنرمندان شناخته شده تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان حسین محب اهری، نصراله عبادی، احمد بیگلریان، قادر آشنا و جمعی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر استان همدان در مدرسه مدرسه ابتدائی پسرانه «برهان برزین» در شهرک اندیشه همدان برگزار شد.

 ازحواشی این مراسم می توان به اجرای برنامه های شاد نمایشی توسط هنرمندان تئاتر و تلویزیون و اهدا هدایای فرهنگی از سوی گروه «مپنا» و ستاد برگزاری جشنواره به دانش آموزان اشاره کرد.

انتهای پیام/ج

از پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.