طی 24 ساعت گذشته؛

کشف 516 کیلوگرم تریاک در محورهای مواصلاتی خوزستان

مقدار 516 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی اهواز، بهبهان و هندیجان کشف و ضبط گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و تشدید مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، مأموران پليس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)از انتقال چند محموله موادمخدر در محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

وی اذعان داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی 6 سوداگر مرگ که قصد جابجای موادمخدر را داشتند، در چند عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از 5 دستگاه خودروی توقیف شده مقدار 516 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودروها جاسازی شده بودند کشف گردید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این رابطه 6 سوداگر مرگ دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، بیان داشت: یکی از اولویت‌های مهم پلیس اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قانونی و قاطع با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر است.

انتهای پیام/گ

محموله تریاک به مقصد نرسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.