جمع آوری 303 میلیارد تومان صدقه در سطح کشور

در ۶ ماهه نخست امسال ۳۰۳ میلیارد تومان کمکهای مردمی از طریق صندوقهای صدقات در سطح کشور جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی‌محمد ذوالفقاری معاون توسعه مشارکت‌‌‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)  افزود: یکی از اهداف معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد ارتباط با طبقات بالا و افراد ثروتمند جامعه در راستای کمک به محرومان و محرومیت‌زدایی است که در این ارتباط ارتباط با حوزه‌های صنعت و معدن، بازار و بورس و مناطق آزاد در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: ظرفیت توسعه مشارکتهای مردمی در برنامه‌های کمیته امداد بسیار بالا بوده و امسال در برنامه داریم مشارکت 10 میلیون خانواده جدید در رابطه با محرومیت‌زدایی را جلب کنیم.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: امسال تلاش داریم که با 60 هزار صنعتگر در سطح کشور رایزنی کنیم تا مشارکت آنها در جلب جشنهای نیکوکاری را جذب کرده و بتوانیم در راستای محرومیت‌زدایی در سطح کشور اقدام کنیم.

ذوالفقاری تصریح کرد: در 6 ماهه نخست سال 303 میلیارد تومان کمکهای مردمی از طریق صندوقهای صدقات در سطح کشور جمع‌آوری شده و تلاش داریم که با پاسخگویی به شبهات اعتماد مردم را جذب کرده و تمامی کارها را به صورت شفاف انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری جشن های نیکوکاری در سطح کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.