تکمیل ۵۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان

تاکنون بهسازی و بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده شهر دوگنبدان به پایان رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  معاون بازسازی و مسکن روستایی انقلاب اسلامی کشور گفت: قرار است بیش از ۳ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان بازسازی شود که تاکنون عملیات تخریب و بازسازی یک هزار و ۱۰۰ واحد آغاز شده است.


عزیزالله مهدیان به پیشرفت خوب روند تخریب و بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان اشاره کرد و افزود: تاپایان امسال ۲ هزار واحد مسکونی بازسازی می شود.


نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هم گفت: طرح بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان به عنوان پایلوت کشور در هیئت دولت تصویب شد و قرار است در 5 شهر بزرگ کشور نیز اجرا شود.


تاجگردون با بیان اینکه به دلیل ریزدانگی و نبود دسترسی مناسب تخریب برخی منازل با مشکل مواجه شده است افزود: قرار است یک بلوار در ضلع غربی بافت فرسوده دوگنبدان احداث شود.


وی بیان کرد: برای احداث بلوار در ضلع غربی بافت فرسوده دوگنبدان ۱۰۰ میلیارد ریال برای خرید واحد‌های مسکونی در مسیر بلوار اختصاص یافته است.


فرزانه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز گفت: برای بازسازی هر واحد مسکونی ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره،۶۰ میلیون ریال بلاعوض پرداخت میشود و تهیه نقشه، پایان کار و پروانه ساخت نیز به صورت رایگان اعطا می شود.

انتهای پیام/د

تکمیل واحدهای مسکونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.