رییس ستاد فوریت های سازمان بهزیستی؛

فعالیت 350 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور

رییس ستاد فوریت های سازمان بهزیستی از فعالیت 350 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ دکتر اسدبیگی، رییس ستاد فوریت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور صبح امروز در دوره آموزشی-منطقه ای معضل اعتیاد و مداخله اورژانس اجتماعی در موارد سوء مصرف مواد مخدر در  بیرجند گفت: در سال گذشته ۲۰۰ مرکز اورژانس اجتماعی با فعالیت ۳هزارو ۵۰۰ نیرو مشغول به فعالیت بودند که در سال ۹۶، ۱۵۰ مرکز دیگر نیز به این مراکز اضافه شد .

وی با بیان اینکه ۱۵۰ مرکز دیگر در شهرهایی که جمعیت آن ها بیش از ۵۰ هزار نفر است راه اندازی می شود،افزود : ۱۰۰ میلیارد تومان بابت این موضوع در نظر گرفته شده است.


رییس ستاد فوریت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در سال گذشته 290 هزار نفر از خدمات اورژانس اجتماعی بهره مند شدند، گفت:اورژانس اجتماعی به مواردی از قبیل کودک آزاری، همسر آزاری،آسیب های خانوادگی، خودکشی و غیره رسیدگی می کند و موارد ارجاعی لازم را در مراکز تا زمان بهبود نگهداری می کند.


دکتر اسدبیگی با بیان اینکه ۴ بخش اصلی در اورژانس اجتماعی خدمات ارائه می دهد،افزود : خط ۱۲۳ ، خدمات سیار، مراکز مداخله در بحران و پایگاه های خدمات اجتماعی از جمله این بخش ها است .


وی به آمار خدمت گیرندگان از این بخش ها اشاره کرد و گفت : سال گذشته در خط ۱۲۳ ، بیش از ۱۷۰ هزار نفر ؛ خدمات سیار بیش از ۹۰ هزار نفر و مراکز مداخله در بحران به بیش از ۳۰ هزار نفر خدمات ارائه داده است .

انتهای پیام/ب


بهره مندی 290 هزار نفر از خدمات مراکز اورژانس اجتماعی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار