معاون کمیته امداد اردبیل؛

اردبیل رتبه اول کشور در جمع آوری صدقه را کسب کرد

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: استان اردبیل در ۶ ماهه نخست امسال رتبه نخست کشور را در جمع‌آوری کمک های صندوق های صدقات کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل افزود: استان اردبیل در 100 درصد برنامه‌های خود در قالب طرح اکرام ایتام را در 6 ماهه امسال تحقق داده است و جمع‌آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال نیز نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد دارد.

وی گفت: سال گذشته یک میلیارد و 360 میلیون تومان در جشن عاطفه‌های استان جمع‌آوری شد که امسال به یک میلیارد و 800 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل افزود: استان اردبیل در جمع‌آوری کمک های مردمی صندوق های صدقات نیز رتبه نخست کشور را در 6 ماهه نخست امسال کسب کرده به طوری که دو میلیارد تومان از صندوق های صدقات اردبیل جذب شده است.

توحیدی بیان کرد: تلاش داریم که با جذب و مشارکت خیرین در سطح استان اردبیل بتوانیم در راستای فقرزدایی و محرومیت‌زدایی اقدامات لازم را انجام دهیم که خوشبختانه خیرین و خیریه‌های استان اردبیل همیشه پشتیبان ما بودند.

وی گفت: به طور یقین در 6 ماهه دوم سال نیز برنامه‌ داریم که مشارکت ها افزایش یابد و در تلاش هستیم که با طبقات بالای جامعه و حوزه‌های مختلف صنعتی و بازرگانی مشارکت در کار خیر و کمک به نیازمندان رایزنی کنیم.

 

انتهای پیام/ح

جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک های مردمی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.