آیت الله دری نجف آبادی؛

پاسخ قاطع رئیس جمهور در حمایت از سپاه نشانه اتحاد زیر سایه ولایت است

آیت الله دری نجف آبادی در مراسم معارفه استاندار مرکزی گفت: پاسخ قاطع رئیس جمهور در حمایت از سپاه نشانه اتحاد زیر سایه ولایت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رئیس جمهور با مواضع خردمندانه در حمایت از سپاه پاسداران و اهداف و آرمان‌های نظام و پاسخ قاطع به ترامپ در دفاع از ملت ایران و اقتدار ایران در خلیج همیشه فارس نشان برجسته‌ای از اتحاد زیر سایه ولایت را فراهم آورد.

پاسخ قاطع رئیس جمهور در حمایت از سپاه نشانه اتحاد زیر سایه ولایت است

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ایران اسلامی با توسل به خدا و ائمه معصومین و به برکت خون مطهر شهدا قدرت اول منطقه است و در معادلات جهانی نقش آفرین است.

وی با بیان اینکه شایسته سالاری صداقت و خدمت صادقانه مهمترین آرمان در نظام مقدس انقلاب اسلامی است اضافه کرد: استان مرکزی زادگاه امام راحل و اجداد مقام معظم رهبری و بیش از شش هزار شهید و سرداران بزرگ عرصه قلم و فرهنگ و مذهب و سیاست نیازمند توجه ویژه است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی استان مرکزی ادامه داد: با استقرار سه هزار واحد صنعتی از ظرفیت عظیم اقتصادی برخوردار است که توجه به این ظرفیت‌ها می‌تواند استان مرکزی را به قطب تولید وصادرات تبدیل کند.

وی بیان کرد: توسعه خطوط ریلی و یر ساخت‌های حمل و نقل و توجه به عمران روستایی با توجه به قطب تولید شهرستانی در بخش‌های مختلف لازم و ضروری است.

انتهای پیام / ج

آیت الله دری در مراسم معارفه استاندار مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.