سوگواره عکس عاشورایی اندیمشک میزبان بیش از 3 هزار اثر

دبیر سوگواره عکس عاشورایی خیمه اندیمشک از ارسال 3 هزار و 360 اثر به دبیرخانه این سوگواره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بازگیر، دبیر سوگواره عکس عاشورایی خیمه اندیمشک بیان داشت: در 4 روز مانده به پایان مهلت ارسال آثار به نخستین سوگواره عکس عاشورایی'خیمه' تاکنون 3 هزار و 360 اثر با موضوع آیین های عزاداری ماه محرم به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده است.

وی افزود: این سوگواره عکس از ابتدای محرم فراخوان عمومی شده و مهلت ارسال آثار علاقمندان تا 30 مهرماه تعیین شده است.

بازگیر تصریح کرد: استقبال از این سوگواره بسیار خوب بوده و پیش بینی می شود تا پایان مهلت ارسال، 4 هزار اثر به دبیرخانه ارسال شود ضمن اینکه با توجه به استقبال بی سابقه شرکت کنندگان، احتمالا مهلت دریافت آثار تا اربعین حسینی تمدید خواهد شد.

دبیر سوگواره عکس عاشورایی خیمه اندیمشک اذعان داشت: سوگواره عکس عاشورایی 'خیمه' به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن فیلم و عکس و فرمانداری اندیمشک با هدف اعتلای مفهوم غنی عزاداری، فرهنگ ایرانی و عاشورایی و ثبت جلوه های ناب از عشق و دلدادگی مردم اندیمشک به اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: شرکت در سوگواره محدودیت سنی نداشته و برای تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد است و عکس های تولید شده با دوربین حرفه ای و تلفن همراه پذیرفته می شوند.

علی بازگیر گفت: عکس های ارسالی شرکت کنندگان باید به صورت مستند باشند و در سطح شهرستان اندیمشک و حومه عکاسی شده باشند و هر عکاس می‌تواند حداکثر با ارائه 10 اثر در سوگواره شرکت کند.

وی اظهار داشت: به 10 نفر از برگزیدگان این سوگواره لوح تقدیر، گواهی شرکت در سوگواره و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

بازگیر اذعان کرد: هیئت داوران سوگواره 20 عکس را برای برگزاری نمایشگاه در سطح شهرستان انتخاب می کند.

انتهای پیام/گ

ارسال بیش از 3 هزار اثر به سوگواره عکس عاشورایی اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.