برگزاری مسابقات قرآن در مازندران

مسابقات قرآنی ویژه جامعه کار، تولید و تعاون پنج شنبه ۲۷ مهرماه در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابوعلی مهدی‌ زاده مدیر اجتماعی اداره‌ کل تعاون، كار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن ویژه کار، تولید و تعاون در مازندران، گفت: توسعه و تعمیق معارف اسلامی و قرآنی در بین کارگران، کارفرمایان و تعاونگران و جامعه کار و تولید و خانواده این افراد از مهم‌ ترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی افزود: همه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد زیرپوشش خدمات بهزیستی، تأمین اجتماعی و خانواده‌ های آنها می ‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

مهدی‌ زاده با بیان اینکه این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌ شود، گفت: این مسابقات در رشته‌ های قرائت، مفاهیم و حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن برگزار می ‌شود.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: حدود ۹۰ شرکت کننده در این مسابقات ثبت نام کردند که ۲۰ نفر خانم و ۷۰ نفر آقا هستند.

مهدی ‌زاده در پایان با بیان اینکه نفرات برتر استانی به مرحله کشوری این مسابقات اعزام می‌ شوند، گفت: این مسابقه در روز پنج‌ شنبه ۲۷ مهرماه در سالن همایش ‌های این اداره‌ کل برگزار می ‌شود.

انتهای پیام/ م

برگزاری مسابقات قرآنی ویژه جامعه کار پنج‌ شنبه ۲۷ مهرماه در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار