وقوع انفجاری قوی در مقابل یک پاسگاه پلیس در سوئد

وقوع یک انفجار در برابر پاسگاه پلیس شهر هلسینبورگ در جنوب سوئد موجب وارد شدن خسارات زیادی به ساختمان این پاسگاه شد.

وقوع انفجاری قوی در مقابل یک پاسگاه پلیس در سوئدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  آسوشیتدپرس،  مقامات سوئد امروز چهارشنبه از وقوع یک انفجار قوی در برابر یک پاسگاه پلیس در شهری در جنوب این کشور خبر دادند، اما اعلام کردند این انفجار تلفاتی به دنبال نداشت.

پلیس سوئد اعلام کرد وقوع یک انفجار بامداد امروز در برابر پاسگاه پلیس شهر هلسینبورگ، واقع در پنجاه کیلومتری شمال شهر مالمو در جنوب سوئد موجب وارد آمدن خسارات زیادی به ساختمان این پاسگاه شد ولی در این انفجار به کسی آسیب نرسید. هنوز کسی در این رابطه بازداشت نشده است و تحقیقات در این باره ادامه دارد. مالمو سومین شهر بزرگ سوئد به شمار می‌رود.

در بیانیه پلیس سوئد به علت وقوع انفجار بامداد امروز در این پاسگاه اشاره‌ای نشده است، ولی دان الیاسون، از مقامات ارشد پلیس سوئد، آن را حمله‌ای بر ضد جامعه سوئد عنوان کرده است.

به گفته منافع آگاه، انفجار به ورودی پاسگاه خسارات زیادی وارد کرده است و شیشه‌های ده‌ها پنجره این ساختمان و ساختمان‌های مجاور بر اثر انفجار خرد شده است.

هنوز شخص یا گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است. طی سال‌های اخیر بروز اختلافات منطقه‌ای میان باند‌های تبهکار رقیب بر سر تصاحب منطقه در برخی از شهر‌های بزرگ سوئد گزارش شده است و مقامات محلی در شرایط کنونی و در این مرحله این انفجار را تروریستی قلمداد نمی‌کنند.

انتهای پیام/

انفجار در جنوب سوئد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار