همایش روز ملی پاراالمپیک

با آغاز هفته تربیت بدنی، روز ملی پارالمپیک درسالن شهید بابایی قزوین گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در این همایش که امروز با شعار ورزش همگانی، آموزش، توانمندی، امید و شادابی در مسیر المپیک برگزار شد علایی مقدم سرپرست اداره ورزش و جوانان استان گفت: این اداره نگاه ویژه‌ای به گسترش و پرورش ورزشکاران پاراالمپیک استان دارد.

علایی مقدم افزود: ساخت سالن‌های سرپوشیده و مناسب سازی شده برای گسترش ورزش جانبازان و معلولان وزشکار از برنامه‌های اداره ورزش و جوانان خواهد بود.

علایی مقدم با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی برای هفته تربیت بدنی پیش بینی شده است گفت: افتتاح سه سالن ورزشی و یک زمین چمن مصنوعی، برگزاری همایش پیاده روی و همچنین بهره برداری از خانه جوانان که به تازگی تجهیز شده است از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته است.

موسوی رئیس جدید هیئت وزش‌های جانبازان و معلولین سخنران دیگر این مراسم معرفی ظرفیت ورزش جانبازان و معلولین استان را از برنامه‌های خود بیان کرد.

ورزشکاران جانباز و معلول استان از نبود سالن سرپوشیده و مناسب سازی شده را از جمله مشکلات خود بیان کردن و از مسئولان خواستن توجه بیشتری به ورزش جانبازان و معلولین داشته باشند.

قزوین حدود هزار و  ۵۰۰ ورزشکار جانباز و معلول دارد که از میان آن‌ها قهرمانانی در رشته‌های مختلف در سطح ملی و جهان وجود دارد.

انتهای پیام/

 

گرامیداشت روز ملی پارالمپیک درسالن شهید بابایی قزوین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار