عطا محمد نور:

راهبرد امنیتی باید تغییر کند/ دولت به مساله امنیت بی‌توجه است

عطا محمد نور در واکنش به حملات خونین روز گذشته در پکتیا و غزنی، خواستار تغییر در راهبرد امنیتی و جاگزینی افراد متعهد در این بخش شد.

راهبرد امنیتی باید تغییر کند/ دولت به مساله امنیت بی توجه استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عطا محمد نور»، والی بلخ و رئیس اجرائی حزب جمعیت اسلامی در واکنش به حملات خونین روز گذشته در پکتیا و غزنی، خواستار تغییر در راهبرد امنیتی و جاگزینی افراد متعهد و متخصص در این بخش شد.

عطا محمد نور در پیامی با انتقاد از دولت وحدت ملی اعلام کرده است که حکومت به موضوع امنیت بی توجه است.

در پیام آقای نور آمده است: « تغییر در راهبرد امنیتی و مدیریت این بخش و جاگزینی افراد متخصص و متعهد، یکی از زمینه‎های بهتر شدن امنیت خواهد بود. حکومت بدون توجه به این مساله، راه به جایی نخواهد برد و این مردم هستند که قربانی می شوند.»

رئیس اجرائی حزب جمعیت اسلامی، در بخشی دیگر از پیام خود با ابراز همدردی با خانواده‎های شهدا و آروزی صحت عاجل برای زخمیان رویدادهای خونین پکتیا و غزنی اظهار داشت: دشمنان مردم افغانستان هر روز و در هر گوشه کشور، مردم را به ماتم می‎نشانند.

گفتنی است که در حملات خونینی که روز گذشته در شهر گردیز، مرکز ولایت پکتیا و ولسوالی اندر ولایت غزنی رخ داد، دست‌کم ۷۰ نفر کشته و بیش از ۲۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار